κεφάλαιο 67

5.8K 724 53
                                    

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

ΜΑΡΙΝΑ

Ήταν απίστευτο το πόσο γρήγορα περνούσε ο χρόνος όταν η μέρα σου ήταν γεμάτη από υποχρεώσεις. Παλαιότερα προσπαθούσα να γεμίσω τα κενά με μαγειρική, συμμάζεμα, σερφάρισμα στο διαδίκτυο ή ανούσιες συζητήσεις στο τηλέφωνο, συνήθως με την Εύα, ενώ τους τελευταίους μήνες όλα αυτά τα έκανα, στα γρήγορα, χωρίς καθόλου ενέργεια και όχι πάντοτε σωστά! Μου έλειπε ύπνος και το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα κατάφερνα να ξεκλέψω μερικά λεπτά για να κλείσω τα μάτια μου. Αναρωτιόμουν πως τα έβγαζαν πέρα οι υπόλοιπες γυναίκες... Από το πρωί δεν είχα κάτσει ούτε λεπτό και σε δύο ώρες το πολύ θα έρχονταν ο Γρηγόρης με την Εύα για να παρακολουθούσαμε μαζί την καινούρια εκπομπή που είχε αναλάβει η Θάλεια εδώ και μερικές εβδομάδες.

Είχε ξεκινήσει από την αρχή την καριέρα της, σε ένα άλλο κανάλι και αυτή τη φορά βρισκόταν μπροστά από τις κάμερες! Από τις εκπομπές που είχαν ήδη προβληθεί και φυσικά είχα παρακολουθήσει, είχα καταλάβει πως πραγματικά τόσα χρόνια αδικιόταν κρυμμένη πίσω από τα φώτα. Όλοι ξέραμε ότι ήταν μια πολύ όμορφη γυναίκα αλλά η φωτογένεια που είχε και ο τρόπος που έγραφε στην κάμερα σε έκαναν να κολλάς τα μάτια σου πάνω της και να μην την χορταίνεις! Η ευφράδεια λόγου, ο ήρεμος τόνος της, το χαμόγελο της και η ευφυΐα της ήταν λίγα από τα στοιχεία που συμπλήρωναν το παζλ της επιτυχίας και αυτό είχε αρχίσει να φαίνεται ήδη, από τις πρώτες εκπομπές και τα νούμερα τηλεθέασης που είχαν κάνει.

Η εκπομπή που είχε αναλάβει, ήταν περίπου σαν εκείνη που θα έκανα εγώ εάν όλα δεν είχαν πάει κατά διαόλου! Βέβαια η Θάλεια είχε βάλει μέσα και τις δικές της πινελιές κάνοντας την εκπομπή από μία απλή ζωγραφιά ένα έργο τέχνης! Δύο φορές την εβδομάδα αφιέρωνε από μία ώρα σε ένα δημόσιο πρόσωπο της επιλογής της και ξεκινούσαν την συνέντευξη στο μέρος όπου είχε γεννηθεί και μεγαλώσει το εκάστοτε πρόσωπο. Όσο περνούσαν τα λεπτά και εμείς οι τηλεθεατές μαθαίναμε για την ζωή του καλεσμένου της, παράλληλα παρακολουθούσαμε σκηνές και περιστατικά που μας διηγούνταν κάνοντας μας να ταυτιζόμαστε περισσότερο μαζί του.

Γράφω μόνο για εσένα...Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt