κεφάλαιο 34

5.7K 654 32
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΜΑΡΙΝΑ

Ακούγοντας αυτή την μισητή φωνή από το πρόσφατο παρελθόν ένιωσα έναν απίστευτο θυμό να φουντώνει μέσα μου και αμέσως έβαλα τον εαυτό μου σε θέση επίθεσης. Δεν είχε κάνει καθόλου καλά αυτό το ανθρωπάκι που είχε πατήσει το πόδι του ξανά στο σπίτι μας. Κεραυνοβόλησα την Εύα με το πιο επικριτικό μου ύφος και είδα την ενοχή να αποτυπώνεται ξεκάθαρα στο πρόσωπο της.

Το μυαλό μου ταξίδεψε λίγους μήνες πίσω... τότε που είχα μπει στο σπίτι και είχα δει την Εύα να κλαίει σπαρακτικά λες και είχε χάσει κάποιον δικό της άνθρωπο. Την πλησίασα και την αγκάλιασα λέγοντας της λόγια παρηγοριάς, δεν ήξερα τι είχε πάθει, ήξερα όμως πως ότι και να της είχε συμβεί εγώ θα ήμουν δίπλα της και θα της στεκόμουν. Μέσα από κλάματα και αναφιλητά μου αποκάλυψε πως ήταν έγκυος από τον Γιώργο. Τότε η σχέση τους αριθμούσε σχεδόν οκτώ μήνες, αυτός ήταν ιδιοκτήτης αντιπροσωπείας αυτοκινήτων και είχαν γνωριστεί όταν εκείνη αγόρασε το αμάξι της από εκεί. Όλους αυτούς τους μήνες ο Γιώργος μπαινόβγαινε στο σπίτι μας και έδειχνε ερωτευμένος με την φιλενάδα μου. Μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που είχαμε βγει όλοι μαζί, όταν συνέβαινε αυτό πάντα μας πήγαινε στα καλύτερα μαγαζιά και δεν δίσταζε στιγμή να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Και οι δύο πιστεύαμε πως την έβλεπε σοβαρά, έτσι περιμέναμε σύντομα να περάσει στην επόμενη φάση και να της προτείνει να μείνουν μαζί.

Εκείνη την μέρα, μου είπε πως είχε πάρει τα αποτελέσματα από το διαγνωστικό κέντρο που της αποκάλυπταν πως ήταν σχεδόν δύο μηνών έγκυος. Ήταν πολύ χαρούμενη και το πρώτο πράγμα που της ήρθε να κάνει ήταν να πάει στην αντιπροσωπεία του Γιώργου για να τον συναντήσει και να του ανακοινώσει τα ευχάριστα νέα... Εκεί όμως δεν βρήκε τον Γιώργο, βρήκε μια γλυκύτατη γυναίκα σε προχωρημένη εγκυμοσύνη που την ρώτησε αν χρειάζεται βοήθεια, μιας και ο άντρας της, ο Γιώργος, είχε πεταχτεί σε μία δουλειά. Η Εύα τα έχασε, χωρίς να πει τίποτα έφυγε σχεδόν τρέχοντας χωρίς να κοιτάξει πίσω.

Γράφω μόνο για εσένα...Where stories live. Discover now