Rozdział 14.4

599 25 9
                                    

Luis

- Mówię ci, jak nie Maya to Suz. Mówiłeś, że się w niej podkochiwałeś w dawnych czasach. 

- Bardzo dawnych. Teraz ją uważam za siostrę. Ale ostatnio się odsunęliśmy od siebie. Nie gadam z nią. Ona nawet nie wie, że zerwałem z Mayą...

- Ty... - poczułem, że ktoś wyrywa mi telefon. Odwróciłem się i zobaczyłem piękną twarz mojej niebiologicznej siostry.

Mówiła coś do telefonu i się rozłączyła.

- NA GÓRĘ! - krzyknęła wkurzona i poszła na górę. Posłusznie poszedłem za nią, a gdy chciałem wejść do środka, zauważyłem w pokoju rudego chłopaka.

- Widzimy się jutro - powiedział, po czym pocałował dziewczynę w policzek i poszedł mijając mnie. 

- Dupek - Suzanne odwróciła się w moją stronę i dała mi otwartą dłonią w policzek. 

Mocne.

- DUPEK! Już nie możesz zadzwonić do mnie i powiedzieć, że z dziewczyną zerwałeś?! ILE TY MASZ LAT! Ale to nic. Co jest gorsze?! Kurwa o moich urodzinach zapomniałeś! Nigdy ci się to nie zdarzyło. Tfu, jesteś okropny! - dziewczyna zalewała się łzami i biła mnie pięściami w tors. Mnie to nie ruszało, ale dziewczyna wyglądała, jakby przynajmniej ją zgwałcono. 

Od razu zareagowałem. Przytuliłem ją, a jak chciała się wywinąć, mocniej ją uścisnąłem. Dziewczyna po chwili się uspokoiła. 

- Ćśśś.

- Odpierdol się - dziewczynie udało się wywinąć i zamknęła mi drzwi przed nosem wcześniej mnie wywalając. 

Suzanne

Miałam być mocna i co, rozryczałam się jak małe dziecko.  Wkurwił mnie swoim zachowaniem.

- Suz gdzie mamy spać? - spytała Katie wchodząc do mnie. Gdy mnie zobaczyła, wzdrygnęła się tak, jakby zobaczyła zombie.

Przecież to tylko ja...

- Gdzie chcecie. Wynoś się z mojego pokoju - zalałam się jeszcze bardziej łzami. Nie kontrolowałam tego. Katie wzruszyła ramionami i wyszła z pokoju, za to na jej miejsce przybył Patric. Przytulił mnie i zaczął głaskać po plecach.

- Luis wszystko powiedział. Nie martw się, będzie dobrze.

- Nic nie będzie dobrze


Hej!

To, że rozdział jest krótki nie znaczy, że straciłam wenę. Po prostu mam mało czasu bo wyjeżdżam za pół godziny na wyjazd i nawet nie zaczęłam się pakować.

Kończę szybciutko, a w poniedziałek może coś jeszcze napiszę

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 02, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Simply Love 1&2&3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz