... Stał...
Omg... Luke Hemmings!
Pierdolony Hemmings!
- Cześć! - uśmiechnął się, a moje nogi nagle zrobiły się jak z waty.
- H-Hej...
- Nie martw się, mała. Ja nie do ciebie - poczułam się trochę urażona, ale zakryłam to swoim sztuczno-firmowym uśmiechem.
- Jasne, a więc do kogo?
- Jest może Veronica? - zaprzeczyłam i westchnęłam bo LUKE JEST BOGIEM A STOI PRZEDE MNĄ!
- Wejdziesz? - pomyślałam w myślach i marzyłabym, żeby to powiedzieć na głos ale miałam stracha.
- Jasne - uśmiechnął się i wepchnął się do środka, a ja stałam wryta w podłogę.
- Eee powiedziałam to na głos? - chłopak kiwnął głową, a ja spaliłam rumieńca pytając go, czy może chce herbaty czy coś.
- Nie, przyszedłem tu by porozmawiać z twoją mamą o jej śpiewie.
- Co?
- Twoja mama, Veronica śpiewała kiedyś. I to bardzo ładnie. Ed Sheeran polecił nam, by rzucić okiem na jej talent .
- A.. Um.. Y...
- Może ty też masz talent, hm?
- No... Zawsze mi mówili, że ładnie śpiewam ale...
- Świetnie! Zaśpiewaj coś! - zmieszana od razu pomyślałam o Ashu. Jednak nie znam wielu piosenek na pamięć więc zaśpiewałam oczywiście jakąś z 5SOS.
- Simmer down, simmer down
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We've worked too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim, you'll drown
But don't move, Honey./Wycisz się, wycisz sięOni mówią, że jesteśmy zbyt młodzi,
By osiągnąć cokolwiek innego
Ale rozejrzyj się
Pracowaliśmy nad tym zbyt cholernie ciężko,
By się teraz poddać
Jeśli nie pływasz, utoniesz
Ale nie ruszaj się, kochanie
You look so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now that I'm so down/Wyglądasz tak perfekcyjnie stojąc tu
W mojej bieliźnie American Apparel
I teraz wiem, że jestem na to gotowy
Ślad po twojej szmince jest dziełem sztuki
Mam twoje imię wytatuowane w przestrzelonym sercu
I teraz wiem, że straciłem głowę
Hej x5- Głos masz rewelacyjny. I to jeszcze w naszej piosence! Może zamiast mamy weźmiemy ciebie?
- Nie, nie nie, miałabym poznać cały skład 5SOS?
- Tak skarbie.
O Boże. Czy on mnie nazwał skarbem? Moje szczęście starczy dla miliarda osób.
- Luke? - usłyszeliśmy za sobą głos, a mama pisnęła i rzuciła się na blondyna.
- Ver! Jak ja za tobą tęskniłem! - chciał ją pocałować w policzek, ale ta zaprzeczyła wskazując głową na mnie.
- W-wy??? - spojrzałam na nich z lekkim strachem
- Luke to brat mojego dobrego przyjaciela - zwróciła się do mnie, a ja stałam jak wryta - Co z Benem?
- Zwalczył raka, na szczęście lekarze powiedzieli, że raczej już nie wróci. Dzięki za pamięć, skarbie.
- Ty maluchu, nie mów tak na mnie. Pasujesz do mojej córki, nie do mnie.
- Tak, tak. Dobra Ver, przyszedłem tu żeby odkryć ten twój talent ale widzę go bardziej w twojej córeczce.
- Tak? W Suzanne? - rodzicielka spojrzała na mnie, a ja wywróciłam oczami i poszłam do drzwi do których ktoś zadzwonił.
Otworzyłam drzwi i ujrzałam tam Asha wyraźnie wkurzonego.
- Ash? Czego tu chcesz?
- Nie przyszłaś - warknął wtargając do środka. Zatrzymał się tuż przed Luke'm. Uśmiechnął się i z radością do niego podszedł.
- Hemmings! Co ty tu robisz?
- Mógłbym cię zapytać o to samo - zaśmiał się i obaj spojrzeli na mnie, a mama poszła do gabinetu taty który od samego rana był mocno wkurwiony.
- Ta oto gorąca laska nie poszła ze mną na imprezę życia! - krzyknął zbulwersowany, a ja zaśmiałam się głośno.
Brakowało mi tego po stracie Hinny...
Od razu gdy sobie o niej przypomniałam przestałam się śmiać i poczułam kilka łez.
- Co jest mała? - Hemmings podszedł do mnie i mocno przytulił, a mi było tak ciepło na sercu...
NO HALO PRZYTULA MNIE MÓJ CRUSH!
- Straciła przyjaciółkę nie dawno - wytłumacz Ash, a ja jeszcze się popłakałam i wybiegłam z domu. Nie patrzyłam gdzie biegłam póki nie usłyszałam krzyków i poczułam ogromny ból w kręgosłupie.
Przed oczami miałam mroczki więc po prostu je zamknęłam.
***
pampampam
HEJU!
OMG wiem już, że napiszę kolejną książkę i mam nawet fabułę, ale potrzebuje kogoś kto zrobi mi okładkę. Ktoś chętny? Zadedykuje dla niego rozdział :)
Myślę, że usunę "wstawię jak dacie odpowiednią liczbę gwiazdek" bo jest ich za mało. Next rozdział już za kilka dni <3
CZYTASZ
Simply Love 1&2&3
TienerfictieStara nazwa książki: Nic (chyba) z tego nie będzie *** Opis pierwszej i drugiej części Veronica chciała mieć spokojne życie z dala od problemów. Niestety przeprowadziła się do rodzinnego miasta, San Diego, gdzie musi stawić czoło z swoim wrogiem num...