Bölüm ☆10☆ Çirkin?

21K 1.1K 172
                                    

Multi:Deniz

Multi:Can Bonomo-Dem (bölümde bu şarkı var,gerektiği yerde ekledim zaten.)

Keyifli okumalar ♡

☆☆☆☆☆☆

Üzerimdeki diz kapaklarımın iki karış üzerinde biten siyah elbiseye baktım.Kalın askılı,sade bir elbiseydi.Etekleri pileliydi ve gerçekten beğenmiştim ama fazla kısaydı.

"Deniz!Kızım hadi ağaç oldum ya!" Emir kabinin ardından bağırdığında ofladım.Bu elbiseyle öldürsen karşısına çıkamazdım.

"Emir bana çorap bul ya!Bu elbise çok kısa."

"Çık da bakayım." Her ne kadar görmeyecek olsa da omuz silktim. "Çıkmam.Çok kısa bu."

"Of!" Diye homurdandı.Tabii ben ona diklenirken kabinin kapısının perde olduğunu unutmuştum.Perde hızla açıldığında gözlerim kocaman aynadan göz göze geldiğimiz Emir'le ufak bir bakışma yaşadık.Emir kıyafetimi süzerken beğeniyle dudakları kıvrıldı.Üç saniye falan sürmüştü bu ama kalbimdeki kartalların uyanmasına neden olmuştu.Ne yani?Belki kelebek sevmiyorum?

Emir'n birden yüzü ifadesiz bir şekle büründü. "Beğenmedim.Çirkin olmuşsun." Ağzım şaşkınlıkla aralanırken Emir kabinin içine girip seçtiğimiz elbiselerden en uzun olanını gözüne kestirip üzerime tuttu. "Bu güzel.Bunu dene." Deyip çıktı ve perdeyi kapattı.Mal gibi kalmıştım.Ne demek çirkin olmuşsun ya?

"Yavşaksın!" Sinirle ayağımı yere vurup kısa elbiseyi çıkardım hızla.Emir'in dediği elbiseyi üzerime geçirdim.Dizimin biraz üzerinde biten koyu yeşil bir elbiseydi.Diğer elbisenin yeşili ve daha uzunuydu işte.Fena olmamıştı.

Çıkarma gereği duymadan kabinden çıktım.Emir'in suratı yine asıldı ama bir şey demedi.O kadar mı çirkin görünüyordum ki?Beni bu kadar mı çirkin görüyordu?

İstemsizce somurttum.Kasadaki kız alarmını zor da olsa çıkardı ve etiketini söktü.Parayı Emir ödemişti çünkü hem henim param yoktu hem de beni buraya sokan oydu.

Babamı arayıp Can'larla gidiyorum diye ufak bir yalan söylemiştim ve bu rahatsız ediyordu beni.Annem neyse de babama yalan söylemekten nefret ediyordum.

Of Emir,of!

Arabaya ilerlerken Emir'in yüzünde hafif bir gülümseme vardı ama ben onun aksine somurtuyordum.Resmen bana çirkin demişti ulan!

Arabanın yanına geldiğimizde,yolcu koltuğu tarafına geçip elimi kapı koluna attım.Açılmadığında Emir'e baktım ters ters.

Resmen ilk resmi tribimi atıyordum ona!Of çok zevkli.

"Açsana." Dedim yine ters ters.Oflayıp arabanın üzerinden bana baktı. "Neyin var Allah aşkına?"

"Aç kapıyı Emir." Gülmemek için yanağımı ıssırdım.Tamam ona kızmıştım ama onu sinirlendirmek de şu an işime gelmişti.Bunu sevmiştim.

"Niye kızdın ki şimdi Deniz?O elbise yüzündense-"

"Emir," dediğimde oflayarak kapının kilitlerini açtı.Koltuğa yayılıp emniyet kemerimi takarken ona bakmıyordum.Bakışlarını yüzüme diktiğini hissettim ama dönmedim ona.Gıcıklık değil mi?

Normalde trip atmayı sevmezdim.Arkadaşlarıma da dalgasına atardım zaten.Ama ne bileyim,Emir öyle açık açık yüzüne söyleyince kalbim kırılmıştı.Tamam belki azıcık da dalga geçiyordum.

"Ne oldu Deniz?" Dedi endişeli ses tonuyla.Ona ters bir bakış attım.Yalnız bir şey diyeceğim,kendimi şu an ilk defa bu kadar kız çocuğu gibi hissetmiştim.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin