multi:Deniz
(Deniz ve Emir'in olduğu shoplar,kapaklar falan yaparsanız çok sevinirim he.Burdan paylaşırız.)
Keyifli okumalar ❣😋
☆☆☆
Bir hafta sonra
"Sanem,canım arkadaşım,bırak da bir kot bir tişört giyip gideyim ya.Benim bu elbiseyle kıçım başım açılır.Hem..." Yüzümü buruşturdum. "Sarı lan bu." Sanem sinirle elindeki elbiseleri yatağıma bıraktı ve bana baktı. "Babanın nikâhı bu gerizekalı!Tişörtle mi gideceksin!?"
"Tamam formamı giyerim." Diye geçiştirdiğimde küfrederek odadan çıktı.Merdivenlerden pat pat inerken ben de sırıtarak peşinden gittim. "Enişte!Şu sevgiline bir şey söyler misin!?" Salonda Can,Dağhan ve İlhan'la oturan Emir'in yanına gitmişti.Bende hemen gidip Emir'in yanına sokuldum.
"Ne yaptın yine?" Dedi bana gülerek. "Bana elbise giydirmeye çalışıyor Emir.Hem de sarı!"
"Çok kısa olmadığı sürece bir sorun yok bence." Dediğinde dirseğimle dürttüm (!) onu.Hiç hissetmemiş gibi güldü tekrar ve yanağımı öptü.Anında erimiştim zaten. "Bence orta yolu bulabilirsiniz." Dedi.
"Değil mi ama?Kot giyebilirim mesela." Emir sırıtarak Sanem'e baktı. "Siyah bir şeyler bulursan giyer." Sanem homurdanarak başını salladı ve odama çıktı tekrar. "Sende sorun çıkarma güzelim,baban evleniyor bugün.Bakkala gider gibi giyinmen hoş olmaz."
"Deniz bakkala pijamayla gider." Dedi Can sırıtarak.Elindeki telefonundan gelen seslere bakarsak FİFA oynuyordu.Herkes gülerken ben Can'ın yanına gittim. "Bir el atıyım mı kanka?"
"Gidip giyinsene lan sen.Rahat bırak beni." Dediğinde küfrederek kalktım ve odama gittim.Oğlanların hepsi hazırdı.Sanen olmasa ben de şimdiye yüz defa hazırlanırdım ama bırakmıyordu kaşar.
Babam ve Gülümser teyze bizim onayımızı aldıktan sonra fazla beklemek istememişlerdi ve bir hafta sonrasına nikah günü almışlardı.Bir kaç güne kadar da İstanbul'a gidecektik büyük ihtimalle.Emir'in Beşiktaş'la görüşmeleri sürüyordu.Fazlaca genç olduğundan bir kaç problem çıkıyordu ama halledilebilirdi sanırım.Ocak ayındaydık.Transfer arası başlayacaktı bir hafta sonra.Bu arada transfer olması için dua etmekten başka çaremiz yoktu.İki gün sonra Ziraat Türkiye Kupası kapsamında Göztepe-Beşiktaş maçı vardı.Bu en güzel haberdi sanırım.Şimdiden biletimi ayırmıştı Can,Beşiktaş tribününden.Yanımda bizim çocuklar da olacaktı büyük ihtimalle.
Unutmadan,annemle görüşmemiştim hiç o günden beri.Karşılaşmamıştık bile.Bu iyi bir haberdi bence.
Her şey yoluna giriyordu.
Sanem kucağıma bir kaç parça bıraktığında,düşüncelerimden sıyrılıp kıyafetlere baktım.Mat siyah pileli ve hafif kabarık bir etek,üzerine de Kartal Yuvasından aldığım beyaz bir tişört vardı.Aslında...Güzeldi he.
"Ortasını buldum.Hadi giyin." Dedi ve öpücük atıp odamdan çıktı Sanem.Sırıtarak hemen giyindim kıyafetlerimi.İçine verdiğim beyaz tişört ve diz kapaklarımın bir karış üzerinde biten etek güzel olmuştu.Kendi kendine sırıttım ve kızlara geceden sardırdığım saçlarımı açtım.Küçük küçük bukleler sanki gerçekten kıvırcıkmışım gibi görünüyordu.Hoş olmuştu bence.
Gizem zorla gözlerime eyeliner çekmişti ve gözlerimin rengi iyice ortaya çıkmıştı.Masanın üzerindeki mat bordo ruju da alıp dudaklarıma sürdüm.Dolabımdan siyah sporlarımı alıp giydiğimde,tamamen hazırdım.Gerçekten hoşuma gitmişti.Normalde giyindiğim spor tarzımı daha şık bir hale getirmiştik.Arada kız arkadaşları da işe yarıyormuş,bunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...