Özel Bölüm 🌕 3

12K 688 259
                                    

multi: Contra- Kibir (Deniz'in en başta söylediği şarkı. TikTok'a düşmese mis gibi şarkı aslında he)

Keyifli okumalar,satır aralarında buluşalım🤙🏻💖

🦅

☆☆☆

"Yine koyuyorum ortaya ruhumu kumarda gibi,
Korur annemin duası beni!
Sudan çıktım,uyandım
Eninde sonunda biri dese bile susmayı bilir!"

Doğradığım domatesi tabağa yerleştirirken şarkıya eşlik etmeye bir saniyeliğine ara verdim.

"Ne okulu,ben okula uymadım hiç!
Zihnimi ben yönlendirdiğimden öğretmene gerek duymadım hiç!
Hitap ediyormuşum ergenlere, haha!
Bunu diyen de bi' kertenkele!
Noel babasından para dileniyor,
Ben para babalarını sererken ye- lan!"

Belime sarılan kollarla sıçrayarak bıçağı tezgaha bıraktım. Emir'in kahkahasını duyunca ben de güldüm ve arkamı döndüm. Yorgun gözlerle bana bakıyordu. Antrenmandan geldiği için yorgundu tabii.

Ben ise... Antrenmana bile gidemiyordum,of!

"Mis gibi kokuyor valla, ne var bakayım yemekte?" Dedi önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken.

"Bugün yemeği Güloş'la yaptık. O yüzden tahmin et bakalım ne var?" Emir güldü. "Biber dolması?"

Ben de güldüm ve başımı salladım. "Bildin." Ardından kollarının arasından çıktım ve başımı kaldırıp ona baktım. "Hadi git ellerini yıka, ben de o sırada şu salatayı halledeyim."

"Sen bırak ben yaparım. İki dakikaya buradayım," ben cevap vermeden hızlıca dudaklarımı öpüp çekilince güldüm. Emir hemen içeriye giderken ben ona bırakmadan salatayı hallettim. Zaten bitmiş sayılırdı. O sırada şarkı da bitmişti. Bir sonraki şarkıya eşlik ederken Emir geldi.

"Ne ara hazırladın lan masayı? Sadece bir dakika gittim!" Homurdanarak masaya oturunca sırıttım ve kendime de bir tabak yemek alıp karşısına oturdum.

"Deniz Gözlüm, cidden uğraşma bu kadar. Hamilesin zaten, kendini yormaman gerek." Bir süre düşündü. "Bundan sonra dışarıdan yiyelim." Ona gözlerimi büyüterek baktım.

"Saçmalama, sezon başlayacak senin düzenli beslenmen lazım." Diye itiraz ettim. "Emir, akşama kadar evdeyim zaten. Can sıkıntısından delirecek gibi oluyorum. Bırak da ev işleriyle uğraşayım bari. Zaten artık futbol da oynayamayacağım." Gözlerim bir anda dolarken ben de şaşırmıştım. 2 aydır çok saçma sapan davranıyordum,bipolar gibiydim resmen.

"Güzelim niye ağlıyorsun? Mutlucan Hoca sana bir yıl izin verdi. Sonra kızımıza Güloş bakacak zaten,sen de devam edeceksin. Zaten bir spor hocası buldum sana, hamilelik süresince yanında olacak ve sporunu yaptıracak. Her şeyi halletim,ne olur ağlama artık." Onun da moralini bozunca kendime küfrettim ve iç çektim. Haklıydı, sadece bir yıl ara verecektim.

"Özür dilerim aşkım, birden kötü oldum... Hem, ne kızı ya? Cinsiyetini daha öğrenmedik ki!" Emir sırıttı ve omuz silkti. "Ben öyle hissediyorum. İçinden Jr. Deniz'ler çıkacağını hissediyorum."

"-ler mi?" Kahkaha attım. "Kaç tane bekliyorsun acaba?"

"Aşkım lafın gelişi öyle çıktı ağzımdan ya,bakma bana."

Gülerek yemeklerimizi bitirdik. Ardından Emir kahve yaparken ben film seçiyordum. Güzel bir bilim kurgu ayarladım. Emir de gelip yanıma oturdu. Beni kolunun altına alırken ben de sırtımı onun göğsüne yaslayıp ayaklarımı uzattım.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin