Bölüm ☆54☆ Beşiktaş Kadar

11.7K 666 109
                                    

  Bölüm sonundaki açıklamayı okumayı unutmayın kankilerim,benim için önemli♥️

  Şey diyomuşum, hadi şimdi bölüme geçelim hemde bizim tarzımızda ahsjdkdkjxjx

  Acilen bilinç altımı salmalısınız Burak Güngör jdkkxjjzs

  Neys,keyifli okumalar💕💕

  🦅

  ☆☆☆

Deniz'den

  Sabah gözlerimi çok utanç verici bir şekilde açmıştım. Emir dudaklarını yanağıma,şakağım,dudaklarıma dokundurarak beni uyandırmaya çalışıyordu ve en çok dudaklarımda oyalanıyordu.

  "Ne yapıyorsun?" Dediğimde dudaklarımız birbirine sürtmüştü,o kadar yakındı.

  "Evlenelim." Dedi.

  "Ne alaka oğlum?" Sırıttı ve omuz silkip geri çekildi. "Evlenelim işte. Her sabah böyle uyanmak istiyorum."

  "Diyorsun?"

  "He valla,diyorum." Gülerek omzuna yattım ve beni sarmalamasına izin verdim.
 
  "Bugün annenlere uğrayacak mıyız?" Diye sordum. Artık İstanbul'a dönecektik. Zaten buraya geldiğimizden babamın haberi de yoktu.

  "Hayır," dedi Emir. "Babamla karşılaşmanı istemiyorum. Yeterince canımızı sıkıyor zaten. Sen hazırlan da yola çıkalım,bir yer bulur güzel bir kahvaltı yaparız."

   "Sonra da bir sürü müzik dinleye dinleye evimize gideriz!" Dedim,heyecanla. Uzun yolculukları seviyordum. Bir de yanımda Emir olunca başka bir güzel oluyordu tabii...

   Emir gülerek alnımı öptü ve yataktan çıktık. O banyoya gidince ben hızla üzerimi değiştirdim. Emir de hazırlanmış ve banyodan çıkmıştı. Zaten yanımda eşya getirmemiştim,ufak bir sırt çantam vardı sadece.

  Birlikte evden çıktık. O sırada ben de Atakan ve Doğan'ı aradım. Emir benim konuşmamı bitirmemi beklerken evin önündeki merdivene oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.

  Doğan ve Atakan, Doğan'ın babasının arkadaşının otelini ayarlamışlar ve bir kaç gün daha kalıp tatil yapacaklarmış. Şanslı köpekler.

  Konuşmayı bitirince Insagram'a girip hikaye kısmına bastım ve açılan kameradan Emir'i çektim. Üzerine de bir şeyler yazıp sırıtarak paylaştım.

 

  Emir son anda farkedip yüzünde garip bir ifadeyle bakmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Emir son anda farkedip yüzünde garip bir ifadeyle bakmıştı.

  "Aşkım,kalkalım hadi." Dediğimde başıyla onayladı ve oynadığı oyunu kapatıp arabanın kilitlerini açtı. "İnşallah kötü çıkmamışımdır,gerçi öyle bir ihtimal de yok ama."

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin