Multi:Sema-Fikrimin İnce Gülü (bölümde bir yerlerde var dinleyin jdmdhxh)
Keyifli okumalarr💕😋
🦅
☆☆☆
"Senin ne işin var burada lan?"
Can'ın şaşkınlıkla sorduğu soruyu Çisem hiç bozunuya vermeden sırıtarak cevapladı. "Deniz için geldim." Can şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.Ardından kendine gelmiş olacak ki kapıyı kapattı.Dudaklarının kenarları kıvrılırken gözlerinin parlayarak Çisem'e baktığını farketmiştim hemen.Şey...Can yalnızca annesine böyle bakardı.
İçim bir garip olurken,Emir'le göz göze geldik.Hafifçe gülümsedi.Ardından içeri girdik hep birlikte.Emir ayı gibi acıktığını söylediği için kulağından tuttuğum gibi mutfağa götürmüştüm onu.Amacım biraz da Can ve Çisem'i baş başa bırakmaktı.O iki gerizekalı potansiyel aşıklardı şu an gözümde.
Zaten...Çisem'in Can'a olan aşkını yedi cihan biliyordu.Can da gerizekalının bayrak sallayanı olduğu için anlamamıştı aylardır.Kızı fark etmemişti bile.
Can'a tekrar küfredip buzdolabını açtım.Dolap neredeyse boştu.
"Aşkım,en kısa zamanda alışverişe gitmen gerek." Dedim sıkıntıyla.Emir başını salladı. "Gideriz yarın."
Sırıtıp dolaptan yumurta ve peynir çıkardım.Kısa bir sürede peynirli omlet yaptım ve kahvaltılık bir şeylerle küçük bir sofra hazırladım.Emir anında kendini kaybetmiş gibi yemeye başlamıştı.Kıkırdayarak karşısına oturdum ve onu izlemeye başladım.
Saçlarını bir kaç haftadır yapmıyordu.Dağınık kullanıyordu daha çok.Bu saç şeklini daha çok sevdiğimi biliyordu ve ona yakışıyordu da.Bir tutamı alnına dökülmüştü,kaşlarına dek uzanıyordu.Biçimli kaşları çatılmıştı.Yemek yerken fazla odaklanırdı ve farkında olmadan kaşları çatılırdı.Sakalları uzamıştı.Ben sakal sevmiyorum diye sürekli traş etmekten sıkılmıştı sanırım.Kendi kendime güldüm.Ben gülünce başını kaldırıp bana baktı.Elimi yanağıma yaslamıştım ve aptal aptal sırıtıyordum ona bakarak.Bu halimi görünce çatılmış kaşları gevşemiş ve gülümsemeye başlamıştı.
"Neye bakıyorsun öyle güzel güzel?" Dedi.İç geçirdim. "Sana." Dedim boş bulunarak.Emir gülerken ben de boğazımı temizleyip kendime geldim. "Yani şey..."
"Ben anladım anlayacağımı,tamam sus." Dedi hala gülerken.Uzanıp omzuna vurdum. "Sus bak,gebertirim seni."
"İyi be,sustuk." Ama hala gülmeye devam ediyordu.Sonra sustu ve gözlerimin içine bakmaya başladı. "Deniz..."
"Hım?"
"Seni seviyorum." Bir an afalladım.Pat diye söylenir mi canım?
"Niye?" Diye sordum boş bulunarak.Hay ben çenemi...Yemin ediyorum malım.Emir gülerek masadan kalktı. "Şu tepkilerine bayılıyorum." Diye homurdandı ve kahvaltılıkları buzdolabına koymaya başladı.Ben de kendime küfrederek bulaşıkları kaldırdım.El birliğiyle toparladıktan sonra mutfaktan çıktık ve salona gittik.Çisem ve Can bir koltukta yan yana oturmuş gülerek muhabbet ediyorlardı.
Sırıtarak gidip ortalarına oturdum.Can bana ölümcül bakışlarını atarken ona adice sırıtıp Çisem'in koluna yaslandım. "Ne konuşuyorsunuz bakayım siz?"
"Boş," dedi Çisem.Ona da adice bir sırıtma gönderdiğimde bana kaş göz yapmaya başlamıştı.Omuz silktim sadece.
"Gece yarısı olmadan bir yerlere mi gitsek?" Diye ortaya bir fikir attı Can. "Dışarısı sağanak yağmur ama."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...