Bölüm ☆2☆ Beşiktaş Sabrı

36K 1.9K 738
                                    

Multi: Deniz

Keyifli okumalar♥

☆☆☆☆☆☆

  Göztepe'nin soyunma odasına girmiştim!

   Cidden!

   Nasıl böyle bir hata yapabilirdim ben ya!? Kendimi öldürsem yeridir.

  Hızla telefonumu çıkartıp Can'ı aradım. Hemen açtığında, nefes almadan konuşmaya başladı. "Ya kızım neredesin sen!? Sakın bana yakalandığını söyleme!"

  "Ya bir sus!Kanka ben bir bok yedim." bu sırada tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım bile.
  
  "Onu biliyoruz da bu sefer ne yaptın lan?" Can bana epey kızgındı. Haklı olarak.

  "Ya ben o aceleyle Göztepe'nin soyunma odasına girmişim!"

  "Hassiktir." dedi, herkesin vereceği o tepkiyi vermişti.

   "Bende aynı tepkiyi verdim.Şimdi ne yapmam gerekiyor?"

   "Hay sokayım ya! Bilmiyorum!Her şeyi düşünüyorsun bunu da düşün!" Deyip suratıma kapattı.Ofladım. Çok kızdırmıştım onu.Ama yine de yardım edeceğini biliyordum.

  Çaresiz oturup onu beklemeye başladım.

  Odayı incelemeye başladığımda, yüzümü buruşturmadan edemedim.Siyah-beyaz dışındaki renklere antipatiktim. Hoşlanmıyordum.

  Ama güzel bir soyunma odaları vardı.Bu kez gözlerim formaların olduğu kısımda gezindi.

  Formalar yoktu!

  Kendi kendime küfretmeden edemedim.Tabii ki hemen terli formaları toplamıştı görevliler.Boşu boşuna o kadar uğraşmış olduğum yüzüme çarpınca,kendimi yere bıraktım.Duvardan kayarak yere oturduğumda,kendime bir küfür daha ettim.Nasıl böyle bir aptallık etmiştim?

   Can'da benim yüzümden dayak yemişti kesin zavallı kankam.Maçı da kaçırmıştım.

  Hay sokayım ya!

  "Ya bu nasıl olabilir!?Resmen haksız yere maçtan alındım!Ya ben faul yaptım tamam  da dengemi sağlayamadım hocam.Bunu oradaki herkes gördü.İkinci sarı kartı haketmedim!Madem atmak istiyordu, herife kasten dirsek attığımda verseydi kırmızıyı o zaman!" Kapının önünde bağıra bağıra bir erkek konuşuyordu.Olduğum yere daha fazla sindim.İnşallah içeri girmezlerdi!

  "Şerefsiz herif.Ona hakemlik verene sıçayım ben!Of...Neyse oğlum,yapacak bir şey yok.Hadi git üzerini değiştir." Bu kez başka bir adam konuştu.Kalbim boğazımda atıyordu.

Hadi Can!

  "Tamam,hocam." ve kapı açıldı.Mümkünmüş gibi biraz daha sindim duvara.Gözlerimi giren kişiye çevirdim.

  ve orada bayılmak istedim.

  Göztepe'nin forvet oyuncusu;Emir Berkan şu an tam karşımdaydı ve başını çevirse beni görebilirdi.

  "Siktiğimin hakemi!Günlerdir bu maçı bekliyorum lan ben!Sen nasıl beni maçtan atarsın orospu çocuğu!" Sinirle kendi kendine bağırırken,bir dolaba tekme savurdu.Aşırı sinirliydi ve ben ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.Şu an bulunduğum durum aşırı saçmaydı ve konudan alakasız Emir Berkan gibi kibar bir herifin karşımda böyle güzel sövmesi şok etmişti.

  "Allah'ım sen bana Beşiktaş sabrı ver." Yüzünü sıvazlayıp oturağa oturdu.

  "O piçi de öldüreceğim ama!" Sinirle arkasına yaslandı.Kendini sakinleştirmeye çalışıyor gibiydi.İstemsizce incelemeye başladım onu.Saçları dağılmıştı,alnına dökülüyordu ve terlediği için bir kaç tutamı alnına yapışmıştı.Sarı-kırmızı forması üzerine yapışmıştı,fazla olmayan kasları belli oluyordu.Tekrar yüzüne baktım.Gözlerini kapatmış,derin derin nefesler alıp veriyordu.Sakinleşiyor gibiydi.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin