Başlığı görünce heyecanlanalar? Fkdşvjxşcjf
multi:Doktor (Evet evett,Nil Özkul.Nedense yazarken hep bu kadın canlandı gözümde.Diğer bölümde sarışın olarak falan anlatmış olabilirim tam hatırlamıyorum ya kusura bakmayın cnxlcjxh)
Sabahın 4.34'ünde bölüm yayımlıyor,bu yazar bozuntusu manyak mı? #kafamdadelisorular
Keyifli okumalar 😋❣
☆☆☆
"Bir şey olmayacak Deniz,sakin ol." Diyerek elimi tuttuğunda gözlerimi kaçırdım.Içimde kötü bir his vardı.Taraftar asla rahat bırakmayacaktı ki saha içinde onu.
"Emir,teknik direktörle konuş.Lütfen maça çıkma." Diye yalvardığımda ofladı. "Çıkmak zorundayım.Anla beni güzel gözlüm.Hem ne yapacaklar?Alt tarafı küfür ederler.Üç gündür alıştık zaten."
Son söylediğinde o kadar haklıydı ki.Geçtiğimiz üç günde taraftar bir an bile susmamıştı.Emir'i ve beni takipten çıkarmış,fotoğraflarımızın altına bir sürü küfürler etmişlerdi.Cenk abi ve Emir'in golden sonraki fotoğrafları her yere yayılmıştı.Dört bir yandan linç ediliyordu ve ağzını açıp tek bir kelime etmemişti onlara karşı.Başkan ve teknik direktör de biraz tepki göstermiş,ardından onu uyarmışlardı ve bütün bu olanlardan sonra teknik direktör onu ilk 11'e almıştı.
Şaka gibi.
Cidden!
"Tribünde seni destekliyor olacağım.Bunu aklından çıkarma.Her zaman yanındayım." Diyerek sarıldığımda o da beni sıkı sıkı sardı. "Biliyorum güzel gözlüm," dedi.Bir kaç dakika daha sarıldıktan sonra ayrıldık.Ben tribünlere giderken o da soyunma odasına gitmişti.
Bugün yanımda Can'la gelmiştim yine.Aslında babam da gelecekti ancak Gülümser Teyze'yi aylık hastane kontrolüne götürmek zorunda kalmıştı.Balayından dün dönmüşlerdi.Inanır mısınız,o kadar tatlılar ki!
Can'ı bulduğumda gidip yanına oturdum.Biraz Emir'den bahsettikten sonra susarak oyuncuları beklemeye başladık.
"Sen Emir Berkan'ın sevgilisi değil misin!?" Cırtlak bir kız sesi duyduğumda,kulağımın dibindeki kıza yüzümü buruşturarak baktım.Uzun,sarı saçlı bir kızdı.Lens olduğu belli olan grimsi gözleriyle sinsi sinsi bakıyordu bana.Farları dahil her bir tarafı sarı-kırmızıydı.
Yanındaki iki kıza baktım.Aynı sarışın kız gibi öldürecekmişçesine bakıyorlardı bana.
Ayağa kalkıp karşılarına dikildim.Canım 1.73 boyum,kızdan en az on santim uzundum. "Benim." Dedim yüzüne bakarak.Ay ben gaza geldim bir anda.
"Ne işin var senin Göztepe taraftarının içinde?" Ulan sırf bana bulaşmasınlar diye VİP tribünden ayırtmıştı adam yerimi,yine de rahat bırakmıyorlardı.
"Ne diyorsun sen?" Diye diklendiğimde Can kolumu tuttu.Her şeye hazırlıklı arkamda beklediğini biliyordum. "Senin diyorum,bu taraftarın arasında yerin yok.Defol git Beşiktaş tribününe." Dediğinde sinirle güldüm. "Elimde olsa burada olmazdım zaten.Meraklı değilim buraya." Dedim iğneleyerek.
"Bana bak kızım!" Kız üzerime atlamaya yeltendiğinde Can beni geriye çekip aramıza girdi.Kız onu iteklemeye çalışırken bir kaç taraftar gelmiş kızı tutuyordu.
"Bittin kızım sen!" Diye bağırdım kendimi tutamayıp kıza doğru. "Deniz,Emir bakıyor.Lütfen sakin ol kanka." Can kulağıma doğru konuştuğunda duraksayıp sahaya doğru baktım.Emir hızlı adımlarla güvenliğe ilerliyordu.Göz göze geldiğimizde elimle 'dur' işareti yaptım.Duraksarken bana gözleri kocaman bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...