Bölüm ☆30☆ Bebeğim

14K 788 97
                                    

Selamın Alyeküm hayırlı işler.

İçinizden ritimli okuyup 'İzmir kızları nazlı cilveler' diye devam ettirdiğinizi biliyorum vkdlvjdkdh

Uzun zaman oldu,değil mi?Araya bayram falan girince,bir de benim ilham perileri firar edince yazamadım bölümü,kusura bakmayın lütfen.Attığınız mesajlar ve yorumlar için teşekkür ederim,ben farketmezsiniz sandıydım vjxlvjdkdh. Her neyse.

Okul açılmadan da bir ya da iki bölüm yetiştirmeye çalışırım.Biraz drama sokayım diyorum,KLİŞE İS COMING.Daha aklımda pek bir şey yok,göreceğiz bakalım fjxlcjsms.

(Bazı kısımları sildim bölümde,fazla karışık olduğundan dolayı.)

Bölüm Loris Karius bebeğimin gelişi şerefine olsun.Bendeniz fena düştüm arkadaşlar.Fabri kadar olmasa da...

Fabri kadar olmasa da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neysee.Geçmiş bayramınız kutlu olsun😋

Keyifli okumalar💕

☆☆☆

Deniz'den

Ben,bundan bir kaç hafta öncesine kadar asla kızlarla arkadaş olmam diyordum.Hatta gözüm üstüne falan yemin ediyordum.Bana göre Gizem ve Sanem dışındaki kızlar arkadaş olmaya bile değmezlerdi çünkü.Ki bunu size en az yüz defa falan söyledim.

Büyük konuşmamak lazımmış arkadaşlar.

Kendimi bir anda Ece ve Şükran Ablanın ortasında bulduğumda,hala şaşkındım.Oysa ki daha demin Emir'imin kolları arasındaydım.

"Kız,Deniz!Helal olsun sana ayol." Dedi Şükran Abla,maçı kazandırmış bir teknik direktör gururuyla. "Ne yaptım ki abla?" Dedim.

"Daha ne yapacaksın?Emir'den toynaklarını çekerken nasıl bozulduğunu görmedin mi?" Bunu söyleyen Şermin'di.

Ha siz o meseleyi diyorsunuz.

"Ne yapsaydım Şermin?Ahtapot gibi sarıldı Emir'e." Rahat konuşuyordum çünkü kızların da Özge'den haz etmediğini anlamıştım. "O kız biraz..." Şermin yüzünü buruşturdu. "Nasıl desem?Biraz rahat.Erkeklere karşı yani.Az önce gördün sen de,yanında kız arkadaşının olduğunu görmesine rağmen gelip sarıldı Emir'e." Sonuna kadar haklıydı.

"Aslında,ayıp olur diye bir şey yapmayacaktım." Gözlerim Neco'yla gülerek sohbet eden Emir'e kaydı. "Ama Emir'in rahatsız olduğunu gördüm.Dayanamayıp ayırdım işte.Zaten rahatsız olmasaydı alnını karışlardım onun!" Kızlarla birlikte güldük.

"Boşver,iyi yaptın sen." Dedi Ece.Neden onu sevmediklerini sormama fırsat vermeden Şükran Abla konuyu değiştirdi. "Ay kızlar,yeni bir dizi teklifi aldım.Değerlendireceğim galiba ama Caner pek istemiyor."

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin