Multi;Deniz Tekin-Sezenler Olmuş
Keyifli okumalarr.
☆☆☆☆☆☆☆
"Babam ikimizi berdelleyecek." Emir dediğime kahkaha attığında gözlerimi devirdim. "O ne lan?"
"Bilmiyorum." Kendi kafamı alıp torpidaya soktuktan sonra boğarak öldürmemek için kendimi zor tutuyordum. "Kesin verirler mi magazine?"
"Bilmem.Bir Sneijder değilim sonuçta.İzmir'in gündemine düşeriz belki ama." Deyip omuz silkti.Bu ne rahatlık lan?
"Korkma Deniz.Baban oturup Magazin mi izleyecek?"
"Ama annem izler.Ayrıca gazete diye bir şey var.Bittik biz oğlum!" Araba bizim sokağa girince ofladı Emir. "Çenenin yayını sikeyim Deniz.Bir sus lan!" Arabaya bindiğimizden beri konuşuyordum,haklıydı çocuk.
Homurdanarak koltuğa yasladım başımı.Kulüpten çıkarken basına yakalanmıştık.Her zaman bunu yaşamak istemişimdir.Ünlü oğlan,ünlü olmayan kızın elini tutarak mekandan çıkar ama arkadaşız der ya hep.Sonra o kızla bir ay sonra evlenirler.Hep oradaki kızın nasıl hissettiğini merak ederdim.Şimdi yaşamıştım işte ve bence bok gibi bir histi.Gerçi biz Emir'le sevgili değildik ve bir ay sonra evlenmeyecektik.
Babamın evinin önünde durduğumuzda,sırt çantamı arkadan aldım ve Emir'e döndüm. "Her şeye rağmen güzel bir geceydi,teşekkür ederim."
"Ne demek,her zaman." Gülümsediğinde,anlık gelen cesaretle uzanıp yanağına ufak bir öpücük kondurdum ve hızla arabadan indim.Muzhipçe sırıtıp beni utandıracağını biliyordum.Kokteylime alkol mü katmışları acaba?Nereden geliyordu bu cesaret?
Dayanamayıp arabanın camından içeriye baktım.Gördüğüm görüntüyle yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.Bıraktığım gibi,öylece yolcu koltuğuna bakıyordu ve parmakları öptüğüm yanağındaydı.Gözlerinde şaşkınlık,yüzünde kocaman bir sırıtma vardı.
Salak ya.Ağzını kapatsaydı bari.Kendi kendime gülerek eve girdim.Bu çocuk kalbimi hızlandırıyordu.
O değil,babam ağzıma edecekti.
☆☆☆☆☆☆☆
"Buzlu su getirin."
"Saçmalama İlhan.Gökhan Abi siker bizi yeminle."
"Haklısın kanka.Gizem'i mi cırlatsak?Üç saniye içinde uyanmazsa adam değilim."
"Sen zaten adam değilsin İlhan.Ayrıca boğazım ağrıyor,bağıramam."
"Kız haklı beyler."
"Ya bir çekilin ya.Örümcek var mı örümcek?"
"Can ne örümceği ya?Iyy!"
"Yatağına atacağım."
Can konuştuğunda hemen gözlerimi açıp hızla doğruldum yatakta.Bir saattir şu salakların konuşmalarına uyanmıştım zaten ama ne yapacaklarını merak edip numara yapmıştım.Örümcek lafını duymamsa son nokta olmuştu.Örümcek lan bu,boru mu?
"Ananısikim!" İlhan oturduğu yatağımdan,aniden dikelmemle korkup küfrederek yere düşmüştü. "Anamı karıştırma lan."
"Kanka ne yapıyorsun ya?İnsan bir haber verir." Homurdandığında gözlerimi devirdim. "Kusura bakma kardeşim.Bir dahakine 'Uyanıyorum kanka haberin olsun,kıçı kolla' der öyle uyanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...