multi: Deniz
Keyifli okumalar 😋❣
☆☆☆
"Selam yenge," bir bunu söyleyen adama,bir de bana uzattığı eline baktım.
CENK TOSUN.
"M-merhaba," dedim titrek sesimle.Şoku bir türlü üzerimden atamıyordum.Elini sıktım.
Ben,Tosun Paşa'nın elini sıktım.
"Ben Cenk," deyip gülümsedi ve elini çekti. "Bilmez olur muyum!?" Dedim heyecanla.Sesim yavaş yavaş yerine geliyordu.
"Beni de tanıyorsundur eminim yenge," Oğuzhan Cenk'i itekleyip elimi sıktı. "Özyakup...Oğuzhan Özyakup!"
"Amına koduğumun malı," ben gülerken Emir'in mırıldandığını duyduğumda ona gözlerimi devirdim.Oğuzhan Özyakup lan O!Küfür edilir mi?
"Zaten tanışmıştınız,niye tekrar yapıyorsunuz?" Dedi Emir sıkkın bir şekilde.Telefondaki konuşmamızdan bahsediyordu.Bir bakıma haklıydı aslında.
"Ben de Deniz." Diyerek elimi çektim,Emir'in dediklerini takmayarak.Resmen titriyordum heyecandan.Daha sonra Olcay'la da el sıkıştık.
"Memnun olduk yenge," dedi Oğuzhan gülümseyerek ve Emir'n döndü. "Küfürünü duymadım sanma.Bir de profesyonel futbolcu olacaksın be!Bak bana hiç-" tam o sırada Oğuzhan'ın kafasına top gelmişti tüm hızıyla. "Siktir!Hangi yavşak attı lan bu topu!?"
"İyi ki küfür etmiyorsun kardeşim." Hepimiz gülerken Oğuzhan'da gülmüştü. "Ben attım şerefs- OHA!" Can'ın sesini duyduğumda o tarafa döndüm.O ne ara gelmişti ki?Emir haber vermiş olmalıydı.
Topla oynarken yanlışlıkla buraya atmış olmalıydı.Kendi kendime güldüm. "Abi kusura bakma ya,bilmeden oldu." Dedi hızlıca yanımıza gelerek. "Ne oluyor?" Diye fısıldadı kulağıma doğru.Ona omuz silktim.Ben de bilmiyordum ki.Tahmin etmesi de zor değildi aslında.Emir onların burada olduğunu söylemişti zaten,benle tanıştırmak istediğini de biliyordum.
Bu adamı ciddi ciddi seviyorum ben ya.
"Plakanı aldım oğlum senin,göreceksin sen!" Oğuzhan gülerek çıkıştığında hepimiz gülmüştük.Adamların hepsi taş gibilerdi resmen,özellikle Oğuzhan'ı görünce içim gidiyordu.
"Oğuzhan,bir kere sarılabilir miyim?" Dedim hülyalı hülyalı.Ölmeden önce yapılacaklar listemdeki bir maddenin üzerini çiziyorum be,ne var bunda?
"Tabi ki yenge!" Oğuzhan gülerek kollarını açtığında hızla ilerleyip sarıldım.Benden uzundu,bu yüzden beline sarılmıştım. "İnanamıyorum!" Diye mırıldandım.Oğuzhan Özyakup'a sarılıyordum ben.Beşiktaş'ın oyuncusuna sarılıyordum!
Bu benim için ne demek anlayabiliyor musunuz?
Ağır parfüm kokusu beni boğsa da umursamadım.Boru mu?
Belimden tutulup çeklidiğimde,sırtım tanıdık bir göğüse çarpmıştı.Boynumda güçlü kollarını hissettiğimde gülerek ellerimi koluna koydum.
"Burada kaslı,mükemmel,harika, seksi sevgilin dururken niye gidip elin adamına sarılıyorsun?"
"Şimdi de elin adamı mı olduk lan?Beyler toplanın gidiyoruz." Oğuzhan sitemlendiğinde Emir beni bıraktı ve onun yanına gidip omzunu koluna attı.Oğuzhan'ın kafasını kolu arasına sıkıştırıp eğerken bir yandan da Oğuzhan çırpınıyordu.Içten gelen bir kahkaha attığımda diğerleri de bana eşlik etmişlerdi.
"Ulan!" Cenk gülerek Emir'in sırtına atladığında,gözlerimi kırpıştırdım.Arkadaşlıkları... Çok güzeldi.Arada bulunan kariyer farklarına rağmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...