Bölüm ☆35☆ Nasıl Güveneyim Şimdi?

13K 677 117
                                    

  Sa.

  Bölüm hiç içime sinmedi.Olaydan olaya atladım galiba yine.Ama başka nasıl anlatırım bilemiyorum.Dünki maçtan sonra da moraller bozuk zaten,ancak bu kadar oldu:(

  İyi kötü tüm yorumlarınızı bekliyorum.

Multi: Doğunun Fısıltısı-Ayaz (bölümde bir yerde geçiyor.Mutlaka dinlemelisiniz.)

  Keyifli okumalaar😋💕

 
🦅

  ☆☆☆
 

Emir'den

  "Emir,ne zaman gelecek şu arkadaşın?" Deniz sitemle konuşarak başını omzuma yasladı.

  "Birazdan." Deyip kestirip attım.Uyandığı halde hala o piçle buluşacağına dair bir şey dememişti.Nasıl bu kadar sorumsuz olabiliyordu anlamıyordum.

  "Sen bana bozuk musun?" Diye şüpheyle sorduğunda bir an söylemeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim.Yarın kendi gözlerimle gördükten sonra sorardım hesabını.içimde hala Deniz'in buluşmaya gitmeyeceğine dair bir umut vardı.

  "Ne alakası var Deniz?Yorgunum sadece." Sesim istemeden sert çıkmıştı.Anında pişman olsam da,bir şey demedim.Deniz'de bir süre kaşlarını çatıp baktı ama o da susarak uzaklaştı benden.

  Siktir,bunu istemiyordum!Pislik bir herifin yüzünden Deniz benden uzaklaşırsa bunu kaldıramazdım.

  "Siktir," diye mırıldandı Deniz. "Gelen İlhan mı,ben mi yanlış görüyorum?" Daha çok kendi kendine konuşuyor gibi görünüyordu.Bu yüzden cevap vermeyip İlhan'a baktım.Elinde valizi sırıtarak bize ilerliyordu.

  "Gardaşım benim be!" Deniz gülerek İlhan'a sarıldı. "Çok özlemişim oğlum seni!" İlhan'da gülerek ona karşılık verdi. "Bir de bana sor Dino'm,burnumda tütüyordunuz."

  "Burnunu da seni de sikeyim İlhan,beklesene oğlum!Bir saattir güvenlikle uğraşıyorum orda!" Söverek bize yaklaşan oldukça tanıdık simayı görünce anında sırıtmaya başlamıştım.

"Lan!Senin ne işin var burada?" Diye tepkimi koyduğumda gözlerini devirdi Dağhan. "Bu ne güzel karşılama kardeşim,hiç gerek yoktu."

"Kes sesini," gülerek erkekçe sarıldım Dağhan'a.Sırtımı pat-patlayıp ayrıldı.Daha sonra ben İlhan'la selamlaşırken Dağhan ve Deniz sarılıyorlardı.Selamlaşmamız bittikten sonra hızlı bir şekilde havaalanından çıkıp otoparka gittik ve arabaya bindik.

  "Götüm dondu iki dakikada,bu ne biçim şehir be?" İlhan homurdanarak ceketine sarıldı.Dağhan gülüp ensesine bir şaplak geçirmişti. "Alış kızım alış,İstanbul beyle."

Atakan Özyurt ve Fatih Yasin videolarına gönderme yaptığında hepimiz güldük.

  "Kanka Can'ı arada rakıları hazırlasın,bu gece dağıtalım." Dağhan Deniz'i dürtüklediğinde,Deniz bana baktı.Ben de o sırada yola çıkarıyordum arabayı.

  "Siz dağıtın da,Emir içemez." Benim konuşmama fırsat vermeden Dağhan konuştu. "Niyeymiş o?"

  "Adam futbolcu Dağhan,bütün değerleri alt üst olur.Uğraş dur sonra." Aslında haklıydı ama bu gece sırf ona sinirli olduğumdan cevap verdim. "Uğraşacak olan benim.Söyle Votka-kola'da ayarlasın,benim evde vardı."  Deniz bana sinirlendi ama bir şey demedi.Şey, sadece "Geber o zaman,bana ne?" Demiş olabilir.

  Kısa sürede eve geldik.Bizim kata çıktığımızda,Deniz suratıma bile bakmadan İlhan'a döndü. "Bizde kalacaksın,değil mi?" Diye sordu.Oldukça emin görünüyordu.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin