Bölüm ☆47☆ Arsız Gönül

11.2K 668 74
                                    

   BÖLÜM SONUNDA BENİM İÇİN ÖNEMLİ BİR KONUDAN BAHSETTİM,LÜTFEN OKUR MUSUNUZ?

  Keyifli okumalar💕

🦅

☆☆☆

  "Ünlü manken Özge Şanal'ın annesi Semra Şanal'ın şok görüntüleri!Az sonra!" Sırıtarak televizyonu kapattım.Tabiri caizse,ortalık yıkılıyordu.Görüntüler ortaya çıkar çıkmaz Özge'yi ve annesi ajanstan yaka paça atmışlardı.Babasının annesine boşanma davası açtığı söyleniyordu.Adam sonunda gerçeği görebilmişti,bu mutlu ediyordu beni.

  İçim rahat bir şekilde koltuktan kalktım ve saate baktım.Emir'le spora gidecektik,Beşiktaş sahiline.Bu yüzden aceleyle üzerime spor kıyafetlerimi giyinerek telefonumu alıp çıktım evden.Babamlar uyuduğundan Can'a haber vermiştim sadece.

  Anahtarımla Emir'in evine girdim.Ev mis gibi kokuyordu,Emir kokuyordu yine.Kalbim hızlandı hemen.Buna asla alışamayacaktım!

  İçim kıpır kıpır Emir'in odasına gittim.Tişörtünü bir köşeye atmış,yarı çıplak bir şekilde uyuyordu.Onu nasıl uyandıracağımı biliyordum.Hem bu enerjimi de atmak gerek,değil mi?

  Telefonumu Emir'in odasındaki büyük haporlore bağlayıp o harika mükemmel şarkıyı açtım.

Komşular şu an umrumda değildi açıkçası.

  Gökhancığım şarkıya girerken,ben de ona deli gibi bağırarak eşlik ediyor,bir yandan da saçma sapan dans ediyordum.

  "Ben mesela, uçarım mesela, yerlere göklere sığamıyorum!
Ben ben mesela, uçarım mesela, yine de senden kaçamıyorum!"

  Emir kafasını sıçrayarak kaldırdığında,her an küfredecekmiş gibi bir surat ifadesi görmüştüm.Ama beni saçma sapan dans ederken gördüğünde gülerek geri kafasını yasladı.Ben de bu sırada telefonumu çıkarmış ikimizi videoya alıyordum.

"Sen beni bilmezsin o kadar!
Darılma bana, günahlarıma.
Bir yalan koydum ben aklıma!
Vurdular zincirlere beni,
Daldım kurtlar sofrasına,
Bir yalan koydum ben aklıma aklıma!"

  Şarkıya eşlik ederek Emir'in yanına gittim ve ikimizi kadraja aldım.Ben şarkıyı söylüyordum,o da uykulu gözlerle gülerek beni izliyordu.

"Oooo fırtınalar esiyor,
Arsız gönül iflah olmuyor!"

Şarkı söylemeyi kesip Emir'e baktım.Gözleri ışıldayarak bakıyordu.Bazen gerçekten düşünüyordum.Onun bu aşık aşık bakan gözlerini hakedecek nasıl bir sevap işlemiş olabilirdim?

  Emir gözlerini kapayıp dudaklarını dudaklarıma bastırdığında,ben de çoktan kendimi bırakmıştım.Beni öpmüyordu,sadece öylece bekliyordu.Dudağının üzerine gülümsedim.Arkada şarkı çalmaya devam ediyordu.

O da gülümseyip geri çekildi.Ben hala öpücüğün etkisindeyken,o gülerek elimdeki telefonu aldı ve önce videoyu,sonra da şarkıyı kapattı. "Az sonra Naz kapıya dayanırsa,suçu tamamen senin üzerine atacağım." Diye söylenmeyi de ihmal etmemişti.Naz Hanım,Emir'in kokoş üst kat komşusuydu ve gudubet kadının tekiydi.Yüzümü buruşturup Emir'in koluna başımı yasladım.

"Sadece günaydın demek istemiştim,niye kızıyorsun?" Emir gülerek bana baktı. "Kızmadım salak." Kolunu sıklaştırıp yanağını başıma yasladı.

  "Günaydın." Duraksadı. "Bu arada,o dansı bir daha istiyorum."

  "Hoşuna gitti,değil mi it?" Gülerek söylendiğimde başını salladı. "Harikaydı kızım!" Bir süre öyle kaldıktan sonra Emir'i yataktan attım gidip giyinmesi için.Bana söverek spor kıyafetlerini alıp banyosuna girdi.Ben de telefonumu alıp çektiğim videoyu izlemeye başladım.Bir dakikalık bir şeydi ama çok güzeldi ya!Sondaki o öpme kısmı biraz utandırsa da beni,güzel bir video olmuştu.Beni takip eden çok fazla kız olmasa ve babamın ağzıma sıçmayacağını bilsem kesin paylaşırdım.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin