multi:Didem
Keyifli okumalar♥️
🦅
☆☆☆
Dağhan'dan
Bugün günlerden cuma, saat 22:17.
Her cuma gecesi aşina olduğum genelevin önünde oturuyorum,içeri girmek için isteğim olup olmadığını düşünüyordum galiba.
Uzun zamandır elimden düşmeye sigaramdan derin bir nefes çektim içime.Elim telefonuma gitti. İçimden Deniz'i aramak geçiyordu ama kızın derdi başından aşkındı zaten. Emir desen ondan farklı değildi.
Doktor'un numarasını görünce duraksadım. O kızın başını da yeterince ağrıtıyordum ama ondan başka içimi bilen kimse yoktu ki!
"Arayabilirsin,problem yok." Didem'in sesini duyar duymaz başımı kaldırdım. Sırıtarak bana bakıyordu,tepemde dikilmiş.Gelip yanıma oturdu ve geneleve baktı uzun uzun.
"Senin burada olmaman gerekirdi,Didem! Burası sana göre bir yer değil." Dediğimde bana gözlerini devirdi. "Kapa çeneni,senin için buradayım." Gözlerini evden alıp bana çevirdi. "Onunla..." yutkundu zorlukla. "Yani sevdiğin kadınla bir kaç haftadır görüşemediğini biliyorum." Dudaklarındaki gülümseme bu kez zorlaydı.
Doktor'un beni sevdiğini biliyordum.
Çünkü hiç bir insan aşık olmadığı insan için bu kadar çabalamaz,ona bu kadar güzel bakmazdı. Kendimden biliyordum.
Ona bunu yaptığım için,güzel yüreğini acıttığım için kendimden tiksiniyordum ama,elimden ne gelirdi ki?
"Bunu yapmak zorunda değilsin." Dedim gözlerimi kaçırarak. Umursamazca omuz silkti ve uzanıp elimdeki yarım sigarayı aldı. Dudaklarını götürüyordu. Zehirli dumanı içine çekerken şok içinde baktım ona. Ne yapıyordu bu kız?
"Sen...Neden bunu yaptın?" Dedim zorla. Ufak bir öksürük krizinden sonra acıyla gülümseyip bana baktı.
"Sana çok önceden bir şey demiştim,hatırlıyor musun?Sigarayla alakalı."
Biraz düşününce o sözleri kulaklarımda çınlamıştı.
"Dibine kadar aşk acısı çekmeden...Sigarayı ağzıma sürmem,demiştin." Dediğimde dolu gözleriyle başını salladı.
"Dibine kadar aşk acısı çekiyorum,Ruh Hastası." Kendi kendine güldü. "Gecenin bir yarısı,sevdiğim adamı başka bir kadının kollarına bırakmak için onca yol gelecek kadar aşığım.Hastalandığında onun için tabak tabak çorba yapacak ve aşık olduğu kadınla seviştikten sonra sıcak sıcak içmesi için kısık ateşte bırakacak kadar seviyorum." Sözleri başımdan aşağı kaynar sular dökerken,o sakince sigarasını içmeye devam etti.
"Aşık olduğum adamla bir kez öpüştüm,o da karşısındaki kadının canının acıması içindi. Yine de aşık oldum. Sahnede şarkı söylerken başka bir kadın için göz yaşları döktü,ben gittim sildim." Bir kez hıçkırdı. Dolan gözlerimi ovalayıp yere odaklandım. Yüzüne bakamıyordum ki kızın.
"Allah'ım! Ne kadar da acizim... Halbuki seni cesaretlendirmek için gelmiştim!" Kendi kendine güldü yine.
"Sevdiğinin yanına git,Dağhan. En azından ona dokunabiliyorsun." Sigarayı yere attı ve söndürüp ilerlemeye başladı. Arkasına bile bakmadan uzaklaşıyordu ve ben aşırı ikilemde kalmıştım.
Şu an Didem'in peşinden gidip ömür boyunca sevilirdim ve mutlu olabilirdim.
Ya da şu iğrenç eve girip gece boyunca aşık olduğum kadına olan özlemimi dindirir ve başka adamlarla gördükçe it gibi acı çekmeye devam edebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...