multi:Emir. (Kraaal vmclvkdmf)
Multi2: Soner Arıca-Deniz Gözlüm (şarkı hiç benim tarzım değil ama tam bizimkilere uymuyor mu? :D)
Keyifli okumalar❣😋
🦅🇹🇷
☆☆☆
"Emir Bey,neden hala bir basın toplantısı düzenlemediniz?" Sanane?
"Emir Bey,evlilik düşünüyor musunuz?" Yuh amınakoyim.Daha yaşım bile tutmuyor.
"Emir Bey,Beşiktaş'ta mutlu musunuz?" Ne salak saçma sorular bunlar ya?
"Yakın bir zamanda düzenlemeyi düşünüyoruz.Evet,çok mutluyum.Ayrıca henüz evlilik düşünmüyoruz.Bu kadar yeterli,iyi çalışmalar arkadaşlar." Diye hızlı bir cevap verdi Emir ve hafifçe gülümseyip yine hızlı bir şekilde içeri çekti beni. "Saçma sapan sorular soruyorlar,şaka gibi ya." Homurdanmamı duyduğunda,sessizce güldü ve elimi tuttu. "Atlattık onları,hadi masamıza geçelim."
İçeriye bir göz attığımda,stres çoktan damarlarımda dolanmaya başlamıştı.Bir sürü ünlü vardı burada!Hani şu televizyonlardan izlediğimiz,şarkıcı ya da oyuncu olan ünlüler.
Serkan Çayoğlu mu lan o?
Ben adamın gerçekte daha da yakışıklı olduğunu düşünürken,Emir beni çoktan masaya getirmişti.Çoğu Beşiktaşlı futbolcu ve eşleri de buradaydı.
Tolgay Abi ve eşi Jana,Ersan Gülüm ve kardeşi Elis Gülüm,Mustafa Pektemek ve eşi Sena Pektemek,Tolga Zengin,Ozzy,Özge ve Şermin,Caner Abi ve Şükran Abla,Tosun Paşa ve Ece,Olcay Abi ve Lütfiye Abla...Kısaca herkes buradaydı.Bizim yabancı futbolculardan bir Atiba'yı görmüştüm.
Bacağıma sarılan küçük eller hissettiğimde,gülerek eğildim ve Noah'ı kucağıma aldım. "N'aber yakışıklı?"
"İyiyim güşelim,şen?" Deyip göz kırptığında masadaki herkes kahkahalara boğulmuştu.Saçlarını karıştırıp annesine verdim Noah'ı.Giydiği küçük siyah takım elbiseyle aşırı tatlı olmuştu.
Herkesle selamlaştık.Bu sırada ben de Mustafa Pektemek,eşi Sena,Ersan Gülüm,kardeşi Elis ve Tolga Zengin'le tanışma fırsatı yakalamıştım.
Onlar sohbet ederken ben de etrafıma bakınmaya başladım.Sağ çapraz masamızda Kenan Doğulu vardı,sol çaprazımızda Aras Bulut İynemli.Bir diğer masada Ozan Güven,hemen yanında Demet Akalın.Cidden kalp krizi geçirebilirdim.Bu yaşıma kadar ünlü görmemiş ben,şu an onlarcasının arasındaydım.
"Herkese selam," karizmatik ve bir o kadar da tanıdık sesi duyduğumda hemen sesin olduğu tarafa baktım.Kasları ve gamzesiyle bizim masaya adımlayan bir Serkan Çayoğlu...
"Ayaz!" Diye çığırıp üzerine atlamamak için zor tutuyordum kendimi.Ben ki,yılların Kiraz Mevsimi hayranıydım.Zamanında az Serkan Çayoğlu Fan sayfaları açmamıştım.Hala da hayrandım adama,ama çok şükür o saçma sapan sayfa olaylarını bırakmıştım.
"Vay,kardeşim!" Tosun Paşa erkekçe selamlaştı onunla.Attıkları snaplerden tanıştıklarını ve Serkan'cığımın fanatik Beşiktaşlı olduğunu biliyordum aslında.Yine de şaşırmıştım.Masamıza kadar gelmesini beklemiyordum yani adamın.
Bütün Beşiktaş futbolcularıyla selamlaştı,hepsiyle tanıştığı belliydi.En son Emir'e geldi. "Naber kardeşim?" Dedi Emir,onunla da erkekçe sarılıp sırtlarını pat-patladılar.Biraz sohbet ettikten sonra bana baktı Serkan'cığım.Ben mal gibi kalmıştım.Resmen bir zamanlar posterlerini odama asıp öpücük attığım adamla göz gözeydik.Bunu kimse bilmese de içten içe acayip utandım.Poser öpmek nedir ya?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...