Ara Bölüm 🏟 6

10.9K 597 71
                                    

  multi: Çisem (763726 bölüm sonra sonunda aklıma yatan bi model buldum alırım bi h.o)

  Not: bu bölüm Canım ciğerime fena düşebilirsiniz,tutmak müessesemizin hizmetlerine dahil değildir teşk efenim

  Keyifli okumalar 💖

  🦅

   ☆☆☆

  Çisem'den

   İnsanlar çok sıkıcılardı ve ben onlardan ciddi anlamda sıkılmıştım. Kendi çıkarları için yapmayacakları şey yoktu.En başta da kardeşim. Bana kötü bakışlar atarken gözlerimi devirdim.

  "Ne bakıyorsun, Çiğdem?" Kafam kadar büyük ve ojeli tırnaklarını masada gezdirdiğinde yüzümü buruşturdum. "Kes şunu."

  "Babam telefonunu yakalatmış." Dediğinde sırıttım. "Tüh,nasıl konuşacaksın babacığınla?"

  "Sen yaptın değil mi?" Sinirle üzerime atıldığında geri çekildim. " Ne o? Kavga mı edeceksin benimle? Ama olur mu Çiğdem'ciğim, dayak ersen manikürlü tırnakların paramparça olur." Yapmacık bir şekilde dudaklarımı büzdüğümde kendimden iğrenmiştim. Ama bunu hak ediyordu.

  "Boş yapma Çisem. Sen mi yaptın?" Ofladım ve dik dik suratına baktım. "Emin ol yapardım. Ama arkadaşlarım beni kurtarırken o şerefsizle anlaşma yapmışlar. O bana karışmayacak,ben ona. Yani ben yapmadım."

  "Yalan söyleme."

   "Sen gerizekalı mısın? Cezaevine telefon sokmuş adam. En ufak bir aramada yakalanacaktı zaten. Umarım konuşmaları da dinlerler de yaptığı tüm pislikleri öğrenirler." Çiğdem güldü. "Umarım Can ile olan konuşmaları da dinlerler."

  Can deyince bütün kanım çekilmişti. "Onun bir suçu yok."

   Çiğdem pis pis gülüp oturduğumuz piknik masasından kalktı. Ben de kalkıp tam karşısına geçtim.

  "Ne gülüyorsun lan?" Yine aynı şekilde gülüp saçlarımı okşamaya başladı. "Şu hâline bak Çisem. Üstün başın sefalet içinde. Tüm paranı bu rengarenk saçlarına mı yatırıyorsun yoksa?" Sinirle başımı çektim. Eli havada kalmıştı. "Boş yapma."

  "Çevrene baksana bir. Kimin var yanında? Kaç tane arkadaşın var? Bir köşede ölüp gitsen kimin haberi olacak? Kim gelecek seni gömmek için? Yalnızsın sen Çisem. Bu tersliğinden, fesatlığından çevrendeki herkesi uzaklaştırdın. Buna ben de dahilim. Benim arkamda babam var en azından. Bir sürü arkadaşım var. Senin kimin var söylesene?"

   Bu sözleri normalde umrumda olmazdı. Ama bir kaç aydır Can'dan uzaktım. Arada bir Deniz'le görüşüyordum sadece. Cidden yalnız hissediyordum. Can ile mesajlaşsak da yalnızdım işte. Kimsem kalmamıştı neredeyse. Can'ı özlemiştim. Ama annesi için uzaktık, bu yüzden bir şey diyemiyordum ona. Bencillik yapamazdım.

  Bu nedenle sözleri etkilemişti beni ama... Söyleyen kişiye bakınca etkisi azalıyordu.

  Elimde bir sıcaklık hissettiğimde Çiğdem'e laf sokmak için açılan ağzım kapanmıştı ve yanıma bakmıştım. Gerçi kokusu yeterdi, bakmama gerek yoktu.

  Başımı kaldırıp Can'ın güzel yüzüne baktığımda, onun da en az benim kadar sinirli bir şekilde Çiğdem'e baktığını görmüştüm.

  "Ne kadar güzel konuşuyorsun öyle sen?" Deyip güldü ama keyiften uzak bir gülüştü bu.Çiğdem şaşkınlıkla ona bakıyordu. Can'dan hala hoşlanıyordu. Bu rahatsız ediciydi.

DEPLASMAN • tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin