multi:Emir'ciğim (Şu adamın burnuna hastayım cjxkvjxkc)
Keyifli okumalar 😋❣
☆☆☆
Dağhan'dan
Şu sigara,çok garip bir şey değil miydi?
Yaptığı bir bok yoktu ama acayip rahatlatıyordu.Sanki şey gibiydi; içinin yangınından oluşan dumanları dışarı bıraktırıp seni temizleyen bir tür araç.
Ama tam tersiydi.Adamı zehirliyordu.Öldürüyordu.
"Sigara gibisin,biliyor musun?" Dedim yatakda sessizce oturan güzel kadına. "Anlamadım?"
"Sigara gibisin diyorum ay hatun." Gülümseyerek kocaman bir yudum çektim içime ve camdan dışarıya üfledim. "Öyle mi dersin?" Diyerek cilveli bir şekilde gülümsedi ve üzerindeki çarşafı bir kenara atıp kıvırta kıvırta yanıma gelip kucağıma yerleşti.Onun çıplak vücuduna o kadar alışmıştım ki artık üzerinde kıyafet gördüğümde yadırgıyordum.
"Sana bunu düşündüren nedir?" Diye fısıldadı dudaklarıma doğru.Öpmemek için kendimi zorlarken,sigaramdan bir nefes daha çektim içime.
"İyisin hoşsun da öldürüyorsun adamı be kızım." Gülümsedim ve dudaklarına uzun bir öpücük kondurup onu kucağıma alıp tekrar yatağa bıraktım.Üzerini çarşafla örttüm.
Bu arada sigaramı da atmıştım elimden.
"Gidiyorum."
"Gitme,daha doyamadım." Dedi yaramaz bir gülümsemeyle.İç geçirip tekrar öptüm.Beni yatağa tekrar çekeceği sırada ayırdım kollarını boynumdan.Daha fazla istemiyordum."Başkaları doyurur seni,merak etme."
"Ama senin gibi aşkla yapan kimse yok." Diyerek göz kırptığında buruk bir gülümseme gönderdim ona. "Aşık olduğumdandır." Bir miktar parayı cebimden çıkarıp yatağın üzerine attım.
"Haftaya görüşürüz aşık adam." Dedi ben çıkarken.Dolu gözlerimi ovuşturup çıktım o lanet odadan.
Bu kadın beni öldürecekti en yakın zamanda.
Ayperi...İsmi kadar mükemmel bir kadındı.Peri gibi güzeldi,ay kadar özeldi.
Keşke içi de dışı kadar güzel olsaydı be.
Hızlı adımlarla çıktım genelevden.Her hafta istisnasız uğradığım bu iğrenç yer benim için sevdiğim kadından ibaretti.
Arabama bindiğimde,kendimi bitmiş hissediyordum.Gidebileceğim tek bir adres vardı.Bu kadar yıkkıkken başka bir yere gidemezdim zaten.
Yarım saat kadar yol gittikten sonra hastanenin otoparkına arabamı park ediyordum.Telefonumdan saate baktığımda,öğlene geldiğini gördüm.Şimdi öğlen arasına çıkacaktı.Zamanlamam güzeldi,ha?
Hızlı adımlarla son zamanlarda artık ezberlemiş olduğum koridorları dönüp aradığım odayı buldum.Kapıp tıklatmadan girdim içeriye.Beni görünce gözlerini deviren güzel doktora sırıttım.
"Selam doktor," diyerek masasının önündeki koltuğa oturdum.Tam tahmin ettiğim gibi boştu odası.
"Yine ne oldu?" Dedi bıkkınlıkla.Sırıtmam genişlerken cebimden sigara pakedimi bulup bir dal yaktım. "Onu burada içmemeni en az bin defa söyledim."
"İçmekte ısrarcıyım işte doktor,sende vazgeç artık." Gülerek üfledim dumanı. "Şu an öğle arasındayım Dağhan,yemeğimi yiyeyim sonra yine neren ağrıyor bakayım.Sonra sen bana yürümek suretiyle oram buram ağrıyor de.En sonunda ben de seni kovayım.Olur mu?" Geçen bir haftadaki rutinimizi saydığında,sandalyede kayıp başımı sandalyenin başına rastladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEPLASMAN • tamamlandı
Teen FictionKendi halinde futbolu takip eden ve okulunun futbol takımında amatör top oynayan, arkadaşlarıyla Playstation kafede zaman öldüren sıradan olduğuna kendini inandırmış bir kız ve Göztepe'nin forveti, hayatını futboluna adamış, yalnız bir futbolcunun h...