Není ti zima?

1.7K 129 2
                                    

Lily spěšně těkala pohledem mezi sourozenci. Nevěděla co má na to nové zjištění říct. Zvedla se a rychlým krokem odešla z onoho pokoje. ,,Lily, počkej!" vyběhla za ní Alexie. ,,Ne prosím, nic nevysvětluj. Potřebuju si to urovnat v hlavě" řekla Lily a s hlasitým prásknutím dveří odešla do svého pokoje. Alexia pouze nehnutě stála na místě. Bylo ji jasné, že to špatně vezme. Vždyť je to krvelačná nestvůra. Alexia, nehledě na oblečení a podzimní počasí, se rozeběhla kamsi ven. Tam, kam chodívala velice často. Chodívala k vrbě Mlátičce. Ale ne tak blízko, aby ji mohla něco udělat. Se zájmem pozorovala onu vrbu, jak švihá svými větvemi, snažíc se odehnat vše v její blízkosti. Pozorovala ji dlouho. Ani si nevšimla přibližující postavy. Chvíli na ní hleděl a poté si k ní pomalu přisedl. Nikdo nepromluvil, užívali si to ticho a vítr, jenž jim pocuchával vlasy. ,,Není ti zima?" zeptal se po chvíli, kdy ji nejednou viděl, jak se třese. Pouze zakroutila hlavou a dál sledovala vrbu Mlátičku. Sirius si povzdechl, sundal si svou mikinu a přehodil ji přes ní. ,,Bude ti zima" zavrtěla hlavou ,,Mě a zima? Ale prosím tě" mávl rukou a Alexia na sebe natáhla jeho mikinu. Jakmile na sebe navlékla onu látku, ucítila velice známou vůni Siriuse Blacka. Přišla ji nějakým zvláštním způsobem i uklidňující. Po chvíli příjemného ticha se začal lehce třást i Sirius. Přece jen, měl na sobě pouhé triko a tepláky. Alexia na něj pohlédla a natiskla se na něj, co nejvíce mohla. ,,C-co děláš?" zeptal se lehce zmatený Sirius a skenoval ji pohledem. ,,Zahřívám tě" odvětila pohodově a ještě více se na něj natiskla. Skutečně se přestal klepat zimou. Alexia si opřela hlavu o jeho rameno, nespouštějíc oči z oné vrby. Za to on si prohlédl celou její tvář. Přes její bezchybné rysy až po jizvě vedoucí od oka až po koutek rtu. Nejvíce jej však zaujalo, jak nevinně působí, ale dokázala by člověka rozsápat na malé kousky. Byla zcela jiná než ostatní dívky, se kterými se kdy potkal. Byla zvláštní. Nikdy nepřemýšlel nad sestrou kamaráda takto. Řekneme si po pravdě, Peter a James sestru nemají a Alexie byla pět let uvězněná. Z jeho proudu myšlenek jej však vytrhlo tiché oddechování. Pohlédl na onu mladou dívku a lehce posmutněl, když nemohl vidět její medové oči plné odhodlání. Nechápal, co se to s ním děje. Sirius se pomalu zvedl a vyhoupl si ji do náruče. Byl překvapen, že něco takového, jako ona může být tak lehké. Pomalým krokem vešel až do společenské místnosti, kde se zastavil. Nevěděl co má dělat dál. Do dívčích ložnic nemohl a kdyby ji tu nechal, nebyla zrovna nadšená. Rozhodl se proto pro chlapecký pokoj. Nikdo v onom pokoji nebyl, všichni zřejmě odešli na večeři. Položil ji na svou postel, přikryl a sedl si na druhý konec postele. Pozoroval každý její pohyb. Hlídal ji jako strážný pes. Až nakonec si lehl vedle ní a po chvíli usnul.

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat