Dívky se svojí vybranou rodinou byly naprosto spokojené. Thea byla ráda, že konečně má na stole výborné teplé jídlo a Alexa zase kvůli příjemné rodině, která jí začala být více a více blízká. Stále však měla takový pocit, že je všechny znala Merlin ví jak dlouho.
,,Děvčata, mohla by jste mi prosím pomoci s něčím na zahradě?" zeptala se jich Dorea s lopatičkou v ruce. Dívky přikývly a aby se neušpinily, Dorea jim půjčila nějaké staré věci.
Dívky vytrhávaly plevel společně s Doreou a přitom si povídaly o různých věcech. ,,Tak jak jste na tom?" přišel za nimi Charlus společně se všemi chlapci. ,,Už máme skoro všechno hotovo, ale jestli nám přišli pomoct..." řekla Dorea a lišácky se na ně usmála. ,,Já ještě musím něco udělat, ale chlapci vám zajisté rádi pomůžou" zasměje se Charlus a raději rychle opustí zahradu. Chlapci až na Remuse protočili očima a vrhli se s nechutí do práce.
Alexa se vrhla na záhon s jahodami a u toho si začala potichu pobroukávat první písničku, která jí napadla. Z ničeho nic si k ní klekl medovlasý chlapec a začal jí pomáhat s plevelem. ,,Odkud tu melodii znáš?" zeptal se a pohlédl na ní se zájmem v očích. ,,Nevím, zkrátka se mi nějak vloudila do mysli" odpoví a znovu se vrhne na plevel. Jak "zábavná" tož práce. *Vždyť je to hymna Bradavic* pomyslí si a vrhne se zpět do odstraňování plevelu.
Alex se zvedne se svým kyblíkem a vydá se ke kompostu. V cestě ji však zastaví černovlasý chlapec, který do ní omylem narazil a všechen plevel, hlína a nepořádek se na něj vyspal. ,,Promiň" řekne a zakryje si dlaněmi ústa ,,Dívej se příště na cestu" zamrmlá a začne ze sebe oklepávat hlínu a plevel. ,,Ne počk-" řekne Alex, jakmile uvidí, že všechen ten nepořádek bude muset uklízet znovu. Nakonec se však zastaví, když uvidí jeho nevrlý výraz.
Medovlasá dívka si pouze povzdychne a začne uklízet. Medovlasý chlapec k ní znovu přijde a začne jí pomáhat uklízet. ,,Nic si z toho nedělej, poslední dobou je pořád takový" řekne a usměje se na ni. Jejich konečky prstů se setkaly. Stvořily tak jakýsi elektrický proud, jenž projel jejich těly jako naostřený nůž. Oba museli odtáhnout své ruce, kvůli tomu nepříjemnému pocitu.
Chlapec se na dívku podíval. Už věděl, proč mu ona dívka přišla tak povědomá. ,,L-Lex?" zašeptá a nemůže uvěřit, že celou dobu tu byla. Jeho údajně ztracená a dlouho pohřešovaná sestra.
,,R-Reme?" z očí jí vytryskly slzy. Ihned jej objala velkým objetím plným sourozenecké lásky.
Omlouvám se za delší neaktivitu, ale kvůli přípravě na střední nemám moc času...
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...