Vše Nejlepší... 1. část

1.6K 106 2
                                    

,,Crrrrrr!" rozezněl se otravný zvuk budíku po celé dívčí ložnici. Medovlasá dívka se vyhrabala ze svého úkrytu a vypnula tu ohlušující věc. ,,Co je dnes za den?" zeptala se sama sebe a promnula si oči svými dlaněmi. Její spolubydlící nehodlaly opustit jejich útočiště a tak bez jediné známky pohybu leželi na posteli, jako mrtvoly. ,,Dneska mám narozeniny!" vypískla a rychle se rozeběhla k šatníku. V nějaký jiný den by si na sebe vzala to, co včera, ale dnes byl až moc výjimečný den. Oblékla se, udělala si účes a s úsměvem na tváři vyšla ven z dívčí ložnice. Zřejmě očekávala, že ji každý bude zdravit zářivým úsměvem, ale jakmile vstoupila do Nebelvírské společenské místnosti, všichni ji přivítali zamračenýmy pohledy. Zarazila se v pohybu ,,Co se děje?" zeptala se právě přicházejícího Remuse. Ten se na ni podíval kamenným výrazem a poté znovu odešel Merlin ví kam. Medovlasá dívka se porozhlédla po Nebelvírské společenské místnosti a hledala jednu určitou osobu. Eh... tedy 4 určité osoby. Jakmile našla svůj cíl, ihned se za nimi vydala. ,,Lidi, co se děje?" zeptala se svých přátel a své pravé obočí nadzvedla. Oni se na ni pouze podívali kamenným výrazem a poté od ní odvrátili zrak. Neměla ani ponětí o tom co se stalo, ale chtěla to zjistit za každou cenu. Utíkala chodbami Bradavic, znažíc se dostat co nejrychleji na snídani. Jakmile rozrazila obrovské dveře vedoucí do Velké síně, ihned utíkala k Nebelvírskému stolu. Sedla si na židli a začala si na talíř dávat vše možné i nemožné. Až po chvíli vzhlédla od talíře a začala pohledem předjíždět po Velké síňi. Všichni přítomní se bavili o jí neznámém tématu a vypadali všichni šťastně. Tedy, kromě Nebelvírského stolu. Nebelvírští studenti byli prapodivně zamlklí, dokonce i James a Sirius byli nezvykle ticho. Naproti Alexie seděla Lily Evansová, nebo-li její velice dobrá přítelkyně, jež v tuto chvíli byla ještě více zamlklejší než kdy před tím a pouze rýpala do salátu vidličkou. Alexa po snězení té hromady jídla odešla z Velké síně a vydala se zpět do ložnice dívek. Potřebovala si vzít svou brašnu plnou učebnic a pergamenů. Nesměla zapomenout i na inkoust a pero. Mířila přímo na hodinu kouzelných formulí, na níž učí profesor Filius Kratiknot. Starý kouzelník, jenž svou velikostí připomíná skřeta. Usadila se do druhé lavice a vyčkávala na začátek hodiny. Po chvíli přišel profesor a začal povídat svůj připravený výklad. Alexia jej pozorně poslouchala a zapisovala si vše potřebné a důležité. Po konci hodiny si zbavila všechny své věci a odešla z učebny. Takto fungoval celý její den. Tento jedinečný den však chtěla zažít jinak. Chtěla se smát se svými přáteli a podniknout něco paní Norrisové, Filchově kočce. To se však nestalo. Celý den na ni působila zvláštní nálada, zjistit, co se stalo všem Nebelvírským žákům. Po konci vyučování odešla medovlasá dívka na oběd a poté šla chodbami Bradavického hradu. Chtěla si lehnout do své postele a nikdy z ní nevylézt. ,,Chrabrost" pronesla, když stála naproti Buclaté dámě. Obraz utvořil dívce průchod a ona s úlevou vcházela do Nebelvírské společenské místnosti. Nikde ani živáčka a tma jako v pytli. ,,Lumos" vytáhla svou hůlku a pronesla formuli. Na konci její hůlky se usadilo světlo, jež připomínalo měsíc v úplňku. Najednou se vše událo tak rychle. Všude se rozsvítilo a najednou všude bylo plno Nebelvírských studentů ,,Všechno nejlepší!" vykřikli všichni najednou a všude začaly létat konfety a papírové proužky. Alexia tam pouze stála jako kamenná socha s nic neříkajícím obličejem. Poté se probrala z hlubokého zamyšlení, zatřepala hlavou a poté sklesle odešla do své ložnice. Odložila si své věci na postel, zachumlala se do peřin a nehodlala odejít z jejího úkrytu. Němě hleděla do stropu a snažila se uklidnit svou mysl. Tohle ještě bude párty...

Hello my little unicorns 🦄
Máte zde narozeninový speciál, jenž je rozdělen na dvě části. Tu druhou budete mít zítra, takže se nebojte 😂. Mám na vás malou prosbu... Moje velice dobrá kamarádka Frederika03 píše své knížky a potřebovala by poradit, zda má nadále pokračovat ve svých dílech, nebo začít odznova. Poprosila mě, jestli bych to sem nemohla napsat... Co bych neudělala pro přátele 💕 takže pokud by jste byli tak milí a pomohli jí pomocí komentářů, byla by moc ráda. Tak zatím a děkuji 😘

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat