Bratři Blackovi

1K 93 1
                                    

Ještě než začneš číst, chci tě upozornit, ať si přečteš tu poslední a důležitou část... Jinak přeji pěkné čtení

Siriusův obličej nabral rudý odstín a jeho oči potemněly. Schylovalo se ke kruté bouři a ona to věděla. Z ničeho nic se zvedl a prošel dveřmi, kterými nezapomněl hlasitě třísknout. Je dost možné, že jej slyšeli až na druhém konci hradu, když dupal po schodech a cosi si mrmlal pod vousy.

Alexia se za ním rozeběhla. Musela zachránit Reguluse před spáry jeho agresivního bratra. Brala schody po dvou a stále přidávala na rychlosti. Její vlčí instinkt jí napovídal, že Regulus není daleko. Zahla za pravý roh a viděla uprostřed dvora stát dva chlapce. Stáli naproti sobě a jejich hůlky ležely v jejich rukou.

,,Siriusi Orione Blacku, uhned odstup od svého bratra a svou hůlku schovej do kapsy!" zavrčela Alexia a zatnula ruce v pěsti. ,,A věř, že moc trpělivosti nemám" dodala a zamračila se.

Sirius se na ni ani neotočil a stále hleděl do očí svému "nepříteli". ,,Siriusi!" zavrčela více nahlas a přiblížila se k nim. ,,Nepřibližuj se Alex" řekl Regulus a krátce na ní pohlédl.

,,Zabiju tě ty-" zavrčel Sirius a stále jej propaloval očima. ,,Ne Siriusi, ani se ho nedotkneš" řekla rázně Alexia a postavila se před Reguluse.  Regulus se lehce zamračil nad jejím postojem, ale neřekl ani slůvko. ,,To jsi tak ubohej Regulusi, že tě musí bránit holka?" ušklíbl se Sirius a nahodil povýšenecký tón hlasu. ,,To jsi tak ubohej Siriusi, že hodláš zahájit souboj, kvůli absolutní blbosti, která by šla vyřešit normálně?!" řekl Regulus a upravil si kravatu, jež přímo zářila barvami Zmijozelské koleje.

,,Přestaňte se hádat!" zavýskla Alexia a oba je změřila naštvaným pohledem. ,,Stejně nemám zapotřebí se prát o blbku, která brání mýho Zmijozelskýho bratříčka" Odfrkl si Sirius a s rukami v kapsách odešel zpět do Nebelvírské společenské místnosti.

Alexia pouze stála nehybně jako kamenná socha a hleděla na pohybující se záda Siriuse Blacka.

,,Cože?"

Ahoj lidi👋 Jsem zpět s novou avšak krátkou kapitolou... Snad to překousnete a neukamenujete mě. Btw nezapomeňte mě sledovat na ig (emilllyblack_), kde budou informace o vydávání kapitol a kde se budete moct ptát na různé otázky apod...

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat