Svoboda?

1.1K 94 7
                                    

Ležela v koutě temné cely a snažila se vzpamatovat ze ztráty svého bratra. Od té doby, kdy se přidal na temnou stranu, probrečela nespočet nocí. Již si ani nepamatovala, jak dlouho tam v tom koutě ležela .

S hlasitým zaskřípáním se otevřely dveře a dovnitř vstoupil Smrtijed zahalen v černém plášti a se stříbrnou maskou na obličeji. ,,Zvedej se, Pán tě chce vidět" přímo na ní vyplivl onu větu a strčil do ní, když se k ničemu neměla.

Alexia se zvedla ze špinavé země a následovala líným krokem onoho Smrtijeda. Neměla na výběr a na útěk neměla dostatek sil. Společně procházeli spletitými temnými chodbami a Alexia se cítila jako v labyrintu.

,,Pane" uklonil se Smrtijed a předhodil Alexii před samotného Pána Zla. ,,Výborně. Abraxasi, můžeš odejít" řekl slizkým hlasem Plešoun a pokynul Smrtijedovi rukou k odchodu.

,,Konečně se znovu vidíme Alexie, už jsem si skoro nepamatoval tvou tvář" řekl a kostnatýmy prsty přejel po její lícní kosti. ,,Co po mě chcete?!" zasyčela a vrhla po něm nenávistný pohled.

,,Co chci? To ty ale víš Alexie" zašeptal a vytáhl svou hůlku. ,,Jenže se vše neděje podle mých plánů. Jsi mi k ničemu" řekl a pohlédl na svou hůlku v kostnatých prstech. ,,Je mi líto Alexie, ale nemám jinou možnost" usmál se a Alexia věděla, že to s tou lítostí nemyslel v žádném případě vážně.

,,Avada-" zamířil na Alexiu hůlkou a ona se již smířila se smrtí. ,,Pane, našli nás!" objevil se tam Smrtijed a vystrašeným hlasem oznámil vážnost situace. Pán Zla se zamračil a na jeho holé hlavě mu vyskočila žíla. ,,Jak nás mohli najít?!" vykřikl a pohlédl na Alexii ,,Ještě jsme spolu neskončili Alexio Lupinová!" vraždil jí nenávistným pohledem a poté se vypařil jako černá pára nad hrncem. Ještě před tím, než Alexia upadla do mdlob uviděla vyděšený obličej Siriuse Blacka.

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat