Prosím, přečtěte si důležité info na konci kapitoly... Přeji pěkné čtení
,,Milí žáci Nebelvírské koleje, jelikož Vánoční ples již stojí za dveřmi, rozhodli jsme se že je načase zakročit. Vítám vás na vaší první hodině tance" řekla profesorka McGonagallová a pohledem probodla každého v místnosti. Nakonec se její pohled zasekl u party čtyř chlapců, jež byli zřejmě pohlceni do jejich velice závažné debaty. ,,Nejdříve by byla potřeba ukázka pro ty, kteří se nikdy neučili tancovat. Pane Blacku, mohl by jste předstoupit a předvést se?" podzvedla na Siriuse jedno své obočí a on na ni pohlédl znuděným pohledem. ,,Notak pane Blacku, já přeci nekoušu" řekla profesorka a pokynula mu rukou. ,,O tom bych pochyboval" zavrčel si Sirius pro sebe a přišel loudavým krokem k paní profesorce. ,,Argusi, spusťte hudbu prosím" zavelela profesorka a zaujmula postoj. Sirius ji přidržel za pas a svou velkou dlaní chytil profesorčinu ruku a společně se začali pohybovat v rytmu hudby.
Všude po síni se začal rozléhat smích jak chlapců, tak i děvčat. Tohle byla jedinečná možnost vidět Siriuse naprosto vykolejeného.
,,Dobrá to by stačilo!" zatleskala McGonagallová ,,Nyní si chlapci vyberou své partnerky". Všechna děvčata se zvedla z laviček a ladně napochodovala doprostřed místnosti. Chlapci se pomalu zvedli a loudavýmy kroky došli až k dívkám. Jejich "nadšení" bylo až hmatatelné.
Jediný člověk, jež zůstal sedět na lavičce byla ona medovlasá dívka, jejíž pohled směřoval k oknu. Znovu se zasekla ve svých myšlenkách. ,,Slečno Lupinová!" vyštěkla paní profesorka. Alexie na ni stočila svůj pohled a nadzvedla jedno své obočí. ,,Mohla by jste se také zapojit" Zamračila se a skřížila ruce na prsou. Alexie si povzdechla a pomalu předstoupila před profesorku. ,,Je zde ještě nějaký volný mladík pro slečnu Lupinovou?" vykřikla Mcgonagallová a rozhlédla se po místnosti. Přihlásil se mladík s havraními vlasy a bouřkově modrýma očima ,,Och pane Blacku" řekla profesorka a pokynula mu ať k nim přijde blíže.
,,Víte paní profesorko... Raději si vyberu svého tanečníka, pokud dovolíte" zašvitořila Alexia přehnaně a porozhlédla se po třídě. ,,Jak jste si mohla všimnout, pan Black je jediný volný nápadník" zavrčela Minerva a probodla mladší dívku pohledem.
,,Neřekla bych..." zašeptala Alexia a pomalým krokem došla až k panu školníkovi ,,Směla bych vás požádat o tanec pane školníku?" zeptala se a lehce se uklonila. Argus Filch nejdříve na ni udiveně pohlédl a poté s nechutí přikývl.
Celá místnost propukla v jednu obrovskou lavinu. Žáci propuknuli v záchvaty smíchu, div nepopadali na zem. Sirius pouze poníženě hleděl na medovlasou Nebelvírku a přál si splinout se zemí. Kdo by také čekal, že takto mladá a milá dívka dokáže být i drzá a nohy podkopávající lvice.
Zdravím všechny... Předem se omlouvám za dlouhou neaktivitu, ale měla jsem toho moc ve škole a taky talentovky... Merline jak já nenávidím školu
Taky bych vám chtěla strašně moc poděkovat... Dnes je to přesně rok, co jsem začala psát tuto knihu... Za tu dobu jste dokázali přesáhnout hranici 25K přečtení a 2K hlasování... Děkuji moc, jste zlatí...
A teď ke kapitolám... Měli by už vycházet pravidelně, ale pokud se něco změní, dám vědět
Budu se na vás těšit v neděli u další kapitoly, zatím Sayōnara💕
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...