Z pohledu třetí osoby...
Alex usedla za dřevěný stůl a pohlédla na malou černou kuličku, která jí vyskočila na klín. ,,Vyspala jsi se dobře?" zeptala se jí její matka a na pánvičku nalila další naběračku palačinkového těsta.
Dívka pouze přikývla a pohladila malé stvořeníčko po jeho malé hlavičce. Z ničeho nic přišel do kuchyně vysoký chlapec s rozčepýřeným hnízdem na hlavě ,,Co máme k jídlu mamko?" řekl rozespalým hlasem. ,,Snídani" řekla aniž by se na svého syna otočila a obrátila palačinku na druhou stranu.
,,Alex, nezapomeň že na tebe bude čekat před domem Thea" pohlédla na Alex a hodila ji na talíř palačinku. Dívka přikývla, namazala si palačinku domácím džemem a s chutí se do ní zakousla. Ťapka pohlédl svýma bouřkově modrýma očima na palačinku a snažil se ji ulovit jako zkušený lovec. ,,Ťapko, běž si na místo" zavýskl na něj Alexin bratr a ukázal na chodbu, kde ležel jeho malý pelíšek. Štěně sklopilo hlavu, seskočilo z dívčiného klína a odešlo do svého příjemného pelíšku.
,,Dneska máme nějakou přednášku, takže přijdu později" zahuhlal chlapec, jenž si do úst cpal již další palačinku. Nenažranec jeden. ,,Jakou přednášku Oli?" zeptala se jej matka a hodila mu na talíř další palačinku, která provoněla snad celý dům ,,Nemám tušení... A neříkej mi tak mami" zamručel.
Z ničeho nic se ozval zvonek. Alex se zvedla ze židle a šla otevřít dveře vedoucí k nim na zahradu. ,,Dobré ráno vlčku" zatlemila se na ní její černovlasá kamarádka, která měla hned takhle po ránu energie na rozdávání ,,Dobré Theo" usmála se na ní dívka a pokynula jí rukou, aby vešla dovnitř. Černovláska však pouze zavrtěla hlavou a popohnala svou kamarádku, aby pohla svou zadní částí těla, natož Alex pouze zakoulela očima a vyběhla schody do svého pokoje. Dívka rychle sebrala tašku ze země a utíkala nazpět ke dveřím ,,Tak ahoj mami" pozdravila a společně s černovlasou dívkou se rozešly vstříc zasněženým ulicím.
Sem tam spadla malá jiskřivá vločka na zamrzlé chodníky a Slunce se raději schovalo za bělostná oblaka. Ptáci již raději odletěli na jih a malá okolní zvěř zůstala ve svých úkrytech, kam nemohla projít ani sebemenší zima.
Dívky dorazily před dveře jedné ze zašedlých budov a do oken, zda je rozsvíceno či ne. Jakmile si všimly skupinky lidí postávající v jedné z učeben, ihned vešly dovnitř. ,,To to bude zase nudný den" povzdechla si černovláska a přehodila přes svou kamarádku paži.
U Merlinových fuseklí... Já tu novou aktualizaci asi zakopu lopatou! Jinak doufám, že se vám kapitola líbila a uvidíme se příště
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...