Všichni žáci již "poslušně seděli" ve svých lavicích a s "úsměvem na tváři" přivítali profesorku chemie, jež s přísnou grimasou vešla do třídy. Šlo hned na první pohled poznat, že tato velice "sympatická" paní patří mezi jejich oblíbené zaměstnance školy.
,,Žáci, chci vám s velikou radostí oznámit, že se vaše třída zúčastní jednoho ze zájezdů do Velké Británie" řekla monotónním hlasem a položila své desky na katedru. Alex pouze položila svou hlavu na stůl a nechala se unášet vlnami snů.
,,Slečno Lee" ozvalo se z ničeho nic u její hlavy a ona div nevylétla z kůže hledíc na naštvaný obličej profesorky. ,,Můžete mi prosím říci, co jsem zde říkala ohledně zájezdu?" pohlédla na Alexii se zvednutým obočím ,,Uhm... Zřejmě nějaké důležité informace?" koukla na ni medovlasá dívka a snažila se ignorovat naskakující žílu na čele profesorky.
,,Špatná odpověď. Snažila jsem se vzbudit nejen vás, ale i zbytek třídy" zavýskla a praštila pěstí do lavice, aby se probral i zbytek. ,,Obávám se, že se vám to s vaší nudnou řečí nepovede" řekla a zývla ,,Myslím, že by jste nám nějaké jak jste řekla "důležité informace" mohla říci před katedrou".
Alexia si stoupla před katedru a pohlédla na svou kamarádku. ,,To zvládneš" zašeptala a ukázala palce nahoru. ,,Takže, kolik známe kvantových čísel?"
Profesorka poslala Alex zpět do lavice s dvojkou. Vedla si chvalitebně i přes to, že chemii jako takovou nenáviděla.
Byl konec hodin. Žáci rychlostí světla utíkali po chodbách, aby co nejdříve dorazili domů. Alex si povzdechla, zabouchla svou skříňku a pohlédla na svou kamarádku ,,Ještě, že už je pro dnešek konec, myslím že kdyby nám nedopadla ta poslední hodina, tak tu asi zhynu" stěžovala si černovláska a pomalým krokem následovala svou kamarádku k východu.
Omlouvám se, ale dnes to bude tak trochu kratší kapitola
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...