,,Co to?-" vykřikl James jakmile spatřil dva Nebelvírské žáky na jedné posteli. ,,Co se -" vešel do místnosti Remus a ihned zčervenal zlostí. Popadl svého dlouhověkého přítele za košili a shodil ho na zem. Při tom doufal, že neprobudí svou sestru. Tichošlápek se rychle probral a začal svého přítele zabíjet pohledem ,,Co je ty pako?!" vykřikl a začal se zvedat ze země ,,Co si o sobě vůbec myslíš Siriusi? Že každá holka ti patří? Mé sestry se nikdy nedotkneš!" vybouchl Remus a začal jej vraždit pohledem ,,Co? Vůbec to není tak, jak si-" snažil se vymluvit Sirius ,,Vím co jsem viděl!" zavrčel Remus, popadl svou sestru a odnesl ji z pokoje pryč. Zvláštní bylo, že ani velice hlasitá hádka chlapců, ji nedokázala vzbudit. ,,A jak jí tam asi chceš dostat?" utahoval si z něj Tichošlápek, opírajíc se o rám dveří ,,Jamesi?" zvýšil hlas Remus ,,Ano?" vyšel James z jejich pokoje ,,Odvezeš ji do jejího pokoje?" zeptal se a naléhavě na něj hleděl ,,Jo počkej, zajdu si pro koště" řekl a odběhl do svého pokoje. Sirius ji stále nespouštěl z očí. Po chvíli přiběhl James s koštětem v ruce. ,,Ať ti nespadne" řekl Remus, když viděl pouze vzdalující se koště. Remus seděl u sebe na posteli propalujíc pohledem svého přítele.
,,Přestaneš se konečně mračit?" zeptal se Tichošlápek a oblékl si na sebe triko. Remus pouze zavrčel pár nadávek na jeho osobu a poté se věnoval své knize. ,,Nevím proč jsi naštvaný, však se nic nestalo" promluvil po chvíli ticha Sirius a pohlédl na postupně rudnoucího Remuse. ,,Tak nic jo?!" vyštěkl mladý vlkodlak a vzhlédl od své knihy. ,,Ne, nic" řekl stále klidný Sirius ,,Ležela s tím největším děvkařem na posteli. A ty mi říkáš, že se nic nestalo?!" vší silou roztrhl knihu na dvě půlky. ,,Tak to pozor, mě si neber do huby!" vykřikl a postavil se. Remus jej napodobil. Stáli proti sobě jako největší nepřátelé, avšak byli dobrými přáteli. Je zvláštní, jak celou školu dokázala obrátit vzhůru nohama, obyčejná vlkodlačice. V tu chvíli přišel do pokoje Peter ,,Co se tu-" podivil se, když spatřil oba své kamarády jako dva rozzuřené býky, jež se chystali každou chvíli zaútočit. ,,Vypadni!" zavrčeli oba ve stejnou chvíli. Peter radši opustil nebezpečnou zónu a šel si pro koláčky. ,,Mé sestry se nikdy nedotkneš!" zavrčel Remus a ještě více se zamračil ,,A když jo. Co uděláš?" zeptal se posměšně Tichošlápek a vyběhl z jejich pokoje. Zrovna v tu chvíli vycházela z pokoje Alexia a ospale si zívla ,,Ahoj Siri" pozdravila jej a usmála se. Zrovna v tu chvíli vyšel z pokoje rozzuřený Remus ,,Ty zablešený psisko, chceš abych tě rozsápal teď, nebo až v noci?!" zavrčel a vrhl na něj vraždící pohled. V tu chvíli si Sirius uvědomil, že je dnes úplněk. ,,Tak to chci vidět" místo toho, aby hádku v klidu ukončili, se to začne zhoršovat. Remus i Sirius se proti sobě postaví a vyčkávají, kdo zaútočí první, aniž by věnovali sebemenší pozornost plné společenské místnosti ,,Co se to tu děje?" vběhla mezi ně Alexia a snažila se je uklidnit. To ale marně. Po chvíli se zde odehrála velká bitva mezi Remusem a Siriusem. To bych chtěla vidět, kdo to bude uklízet.Tak tu máme další kapitolu. Chudák Peter😅. Jaký máte názor na ( tedy na můj vkus moc přehnaného) Remuse? Doufám, že se vám příběh líbí💖.
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...