Malfoy znovu zasahuje

1.7K 123 8
                                    

Remus si setřel krvavý potůček, jenž mu tekl od koutku úst. Dnes byl úplněk. Remus byl daleko citvlivější a více naštvaný, a proto se popral se Siriusem. ,,Co se tu stalo?" přispěchala do Nebelvírské společenské místnosti Minerva Mcgonagallová. ,,Nic" odfrkl si Sirius a odešel do svého pokoje. Minerva se obrátila na onoho vlkodlačího mladíka ,,Žádám vysvětlení!" zkřivila svá ústa až do moc rovné linky ,,Poprali se!" vykřikl někdo z kraje Nebelvírské společenské místnosti a profesorka se za ním ohlédla. Minerva se zamračila ještě více ,,Jaký byl důvod?!" pohlédla zpět na Remuse. ,,Omlouvám se paní profesorko, ale tohle je soukromá věc" řekl a napjal se, jakmile uslyšel skoro neslyšné uchechtnutí Jamese Pottera. Ihned svůj pohled přesměroval na něj. James se vystrašil při pohledu do jeho očí, v nichž se odehrávala bouře plná blesků a hromů. Remus se sebral a co nejrychleji utekl z Nebelvírské společenské místnosti. Běžel jako o závod. Potřeboval na vzduch. Ozvala se rána a najednou se svalil na zem. Ehh, tedy ne na zem... Na jednu havraspárskou žačku. ,,Omlouvám se, nedával jsem pozor" zvedl se a podal jí ruku ,,Ne, to já se omlouvám" řekla jemným hlasem a pohlédla mu do očí. Jakmile on pohlédl do těch jejích, začal se v nich topit. Byly plné saténové modři. Jakoby se topil uprostřed oceánu. Klidného oceánu. ,,Jsem Remus" podal jí ruku a usmál se. ,,Ano já vím... Jeden z Pobertů" usmála se, a tak odhalila řadu čistě bílých zubů ,,Mia" stiskla mu ruku a ještě více se usmála. Čím déle se na ní díval, tím více odhalovala každý kousek z jejího obličeje. Byla krásná. Tmavěhnědé vlnité vlasy ji ohraničovaly obličej a nechávaly tak vyniknout její světlou pokožku. ,,Promiň jestli jsem tě zdržel" začal se z ničeho nic omlouvat ,,Ne, to je v pořádku" pousmála se ,,A kam si pospíchal?" zeptala se ,,Tedy, jestli se mohu zeptat" dodala a začervenala jako rajská polévka. ,,Já... Popravdě ani nevím, musel jsem zmizet" přiznal se a poškrábal se na zátylku ,,To se mi taky stává. Moje spolubydlící jsou někdy až k nevydržení" pousmála se a zahleděla se kamsi do dálky ,,Promiň, už budu muset jít" omluvila se a aniž by stačil mladý vlkodlak cokoliv říct jej obešla a rychlým krokem přešla chodbu. Otočil se směrem, kam se zahleděla. Ihned mu bylo jasné, proč tak rychle odešla. Zmijozelská parta. Mia kolem nich prošla tiše jako myška ,,Kam pak jdeš?!" vyprskl na ní jeden z poskoků Luciuse Malfoye. V tu chvíli Remusovi došlo, že tohle neskončí dobře. ,,Do knihovny" zašeptala a sklopila hlavu. ,,Tak na to zapomeň. Teď nám budeš dělat společnost" zasmál se druhý poskok a postavil se proti ní až moc blízko. Mie začaly malé slané kapičky stékat po tvářích i když se je snažila skrýt. ,,Hej, nechte ji!" vykřikl Remus a přiběhl k nim ,,Nebo co vlčku?!" vyprskl Lucius a pohledem se zastavil na jeho obličeji. Remus přistoupil ještě blíž a zamračil se ,,Nebo tě rozsápu na kousíčky" zavrčel a jeho oči nabraly temnější barvu. Lucius se zhrozil ,,Kluci, jdeme! Najdem si jí až bude sama" řekl, otočil se a opustil i s jeho poskoky chodbu. Mladá havraspárská dívka pohlédla na svého zachránce ,,Děkuji" špitla a přistoupila k němu blíž. Remus na ní pohlédl ,,Jsi v pořádku?" zeptal se ochranářsky a prohlédl si ji. ,,A-ano" špitla a pohlédla mu do očí ,,Proč si je nenechal? Teď půjdou i po tobě" zeptala se ,,Nemohl jsem je nechat, aby ti něco udělali. Není správné ubližovat lidem" vysvětlil a také jí pohlédl do očí ,,Ještě jednou ti děkuji za záchranu" pousmála se, přistoupila k němu blíž a po dlouhém váhání jej políbila na tvář. Poté odešla Merlin ví kam. Remus se začervenal. "Mia" říkal si stále v duchu její jméno a nepřestal na ní myslet. "Remus" říkala si mezitím v duchu Mia a nepřestávala se usmívat.

Hello 🙌. Vítám vás u nové kapitoly... Hm... že by se Remus zamiloval? 😍. Doufám že se vám můj příběh stále líbí ❤️. Je příjemné se dívat na vaše pozitivní komentáře... Pokaždé se začnu smát a máma se na mě dívá jako na úplného idiota 😅. Jinak, jak se máte? A co škola? U mě stále strašné, ale doufám, že se to změní. Musí... Takhle to dopadá, když je člověk až moc líný a místo učení radši píše na Wattpad, nebo si kreslí 😅

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat