Nastal den, na který všichni čekali. Vyučování bylo zrušeno, jelikož se musely provést přípravy a žáci se mohli obléct do svých rób.
Rudovlasá dívka se svou blonďatou společnicí seděly u zrcadla a přemýšlely, jak by ještě mohly zkrášlit svůj dosavadní vzhled. Z ničeho nic k nim do pokoje vešla medovlasá dívka se smutným výrazem ve tváři. ,,Potřebovala bych pomoct holky, sama to nezvládnu" zašeptala a pohlédla na ně. Dívky se po sobě ohlédly a jednoduše jí s úsměvem kývly na souhlas.
,,Siriusi, můžeš mi říct co děláš tak dlouho v tý koupelně?! Nejsi tu sám, víš o tom?" Zaječel Potter a již po několikáté kopl do dveří od koupelny. ,,U Merlinových fuseklí Dvanácteráku! Nenecháš mě se v klidu vysprchovat?!" vyštěkl Sirius a pomalu se chystal odejít, jinak by jej jeho kamarád jistě pověsil do průvanu. ,,Máš to volný" zavrčel Sirius, když vylezl zpod dveří. James si odfrkl a odběhl do koupelny.
,,Vypadáš dokonale Lex" žasly úžasem dívky a nemohly z medovlásky zpustit oči. Pohlédla na sebe do zrcadla a musela uznat, že ta přeměna se jí velice líbila.
Všechny tři dívky staly před zrcadlem a přemýšlely, zda je vše dokonalé. Lily se otočila dokola, aby viděla ze všech úhlů své hubenější tělo schované pod zelenou látkou, která naprosto kontrasovala s jejími vlasy.
,,Všechny vypadáme úžasně" řekla Marlene a chytla dívky okolo ramen ,,Tenhle ples bude něco" dodala a usmála se. Dívky přikývly a naposled se podívaly do zrcadla.Mezitím na opačné straně hradu stál u zrcadla chlapec s onyxově černými vlasy. Byl oblečen v perfektně padnoucím obleku a urovnával poslední nerovnosti na svých vlasech, aby bylo vše jak má být. Byl zkrátka perfektní... Až moc. Byl si stoprocentně jistý, že dnes na Vánočním plese mu jeho doprovod podlehne. I když byli přátelé již dlouhou dobu, hodlal vše zahodit a mít ji po svém boku, jako své děvče.
Přišel večer. Ta část dne, na kterou všichni čekali. Dívky doladily poslední úpravy a byli připraveny vyjít vstříc za svým doprovodem. Chlapci již pospíchali k pokojům svých dívek, aby je mohli vyzvednout a vydat se tak na dlouhou cestu do Velké síně, kde se mělo vše odehrávat.
Dva nejlepší přátelé stáli v Nebelvírské společenské místnosti a čekali na jejich dnešní doprovod. Z ničeho nic se otevřely dveře a ven vyšla zrzavá dívka odměna v krásných zelených šatech sahajíc jí až po kolena. Byly ušity z volnější látky, aby se v nich lépe pohybovalo.
James na ní s údivem hleděl, div mu neupadla brada až na koberec. ,,Lily-" zašeptal a pomalu k ní přišel, jakoby se bál, že každou chvíli uteče. (Pozn. Au. Popravdě si myslím že by toho Lily byla schopná)
Nabídl jí rámě a pomalu se chystali opustit společenskou místnost.Druhá dívka, oděna v krásných červených šatech dlouhých až skoro na zem, prošla dveřmi a tak upoutala Siriusovu pozornost. Musel uznat, že jí to velmi sluší. Stejně však tajně v srdci doufal, že uvidí svou medovlásku.
Třetí dívka vyběhla ze dveří, div si nezlomila podpatek na svých žlutých lodičkách a proběhla vedle Siriuse jako James na koštěti. Zastavila se až teprve u dveří, kde si vše naposledy upravila a pohlédla na dívky. Ty jí ukázaly palce nahoru a nezapomněly ji utišit příjemným úsměvem. Alexia se nadechla a s lehkým úsměvem opustila společenskou místnost.
Sirius ani nestihl zaregistrovat, co měla na sobě a už byla ta tam. Pouze se prohrábl ve vlasech a usmál se na svůj aktuální doprovod. Marlene jen protočila očima.
Alexia se ohlédla, zda jej někde neuvidí. Nikde nestál. Začala být lehce nervózní a tak se rozhodla porozhlédnout po okolí. ,,Koho tu hledáš" ozvalo se jí u ucha a její rychlý reflex zakročil. Její dlaň prořízla vzduch a ozvalo se hlasité plesknutí. ,,U Merlinových fuseklí, Regulusi! Nemůžeš mi tohle dělat!" zavýskla medovlasá dívka a pohlédla na červený flek rýsujíc se na chlapcově tváři.
,,Promiň Regu. Bolí to moc?" zašeptala Alexia a lehce jej po tváři pohladila. ,,Na to že jsi křehká dívka, tak máš sílu jako Hagrid" řekl Regulus a její hebkou dlaň odtáhl od své tváře. Zvládlo mezi nimi nepříjemně trapné ticho. ,,Dnes ti to vážně sluší Lexi" zašeptal a pohlédl na její žluté šaty dlouhé až ke kolenům. V pase je zdobila malá stužka, zapletena do malé mašličky a v rozevlátých vlasech se jí vyjímala malá žlutá Begónie. Vypadala jako malé ještě nerozkvetlé poupátko.
,,Tobě též" usmála se na něj a chytla se nabídnutého rámě.
Konnichiwa 💕Jak jste si mohli všimnout, tak tenhle díl bude rozdělen na dvě kapitoly... A pro ty, kteří nečetli info u minulé kapitoly, tak kapitoly budou vycházet každou neděli...
-EmilllyBlack
ČTEŠ
Náměsíčníkova sestra✔️
FanfictionJiž v kolébce bylo jasné že tito dva sourozenci budou opravdu dobrými a schopnými kouzelníky. Kdyby je však Šedohřbet nekousl, měli by daleko jednoduší život než mají teď? Nebo snad ne... Každý úplněk se z nich stávají krvelačné nestvůry, které pra...