Zpět v Bradavicích

1K 90 4
                                    

Z pohledu Alexie...

Slyšela jsem hlasy, ale velice vzdáleně. Cítila jsem vůni jídla, ale pouze málo. Neviděla jsem nic. Jakoby mé smysly otupěly.

Pokoušela jsem se otevřít jedno své oko, avšak ho ihned zavřela, kvůli náporu bílého oslepujícího světla. Jsem mrtvá?

Tentokrát úspěšně se mi povedlo otevřít obě oči. Otočila jsem hlavu na jednu stranu a poté na druhou. ,,Vzbudila se!" vykřikl někdo a já si musela ihned přiložit dlaně k uším. Můj sluch byl z ničeho nic tak citlivý. ,,Nekřičte prosím" poprosila jsem je, ale můj hlas byl poněkud chraplavý a v mém hrdle bylo sucho jako v poušti.

Okolo mého krku se ovinuly ruce a na můj hrudník upadlo cosi váhou připomínající kámen. Oh... Počkat, je to jen Lily. Přitiskla se ke mě tak silně, až jsem začala lapat po dechu.

Lily se ihned odtáhla s omluvným výrazem na tváři ,,Promiň" zašeptala a já se na ní mile usmála. ,,V pořádku" řekla jsem a ihned se mi udělalo zle od žaludku. Cítila jsem, jak má bledá pokožka zelená a v mém hrdle se hromadily zvratky. James si mého výrazu všiml a proto přede mě postavil kýbl.

Můj prázdný žaludek se vyprázdnil ještě více. Udělalo se mi lépe, ale ne zas tak dobře, abych mohla vstát a všechny do jednoho obejmout. ,,Al, asi o tom teď nebudeš chtít mluvit, ale... Co je s Remusem?" zeptal se Sirius. V tu chvíli jsem si to uvědomila. Já se tu s ostatními bavím s ostatními, jakoby se nic nestalo a Remus nademnou ze shora zřejmě kroutí hlavou.

Co jsem to za sestru, když jsem jej nedokázala uchránit? Cítila jsem, jak po mé tváři stekla malá slaná slzička.

Pohled z třetí osoby...

Okolo lůžka, na němž ležela medovlasá Nebelvírka, seděli na židlích čtyři její přátelé. Každý z nich měl na tváři jiný výraz. Lily se zatvářila smutně. Měla Remuse ráda i přes to, že jej moc neznala. James se Siriusem se zahleděli kamsi do dálky s přímo hmatatelnou bolestí v očích. Remus byl jako jejich bratr. Peter měl hladový výraz, kterým říkal, ať se už konečně vydají na večeři.

Tak tady máte tu kapitolu, co jsem slíbila😅 Doufám, že se vám bude líbit. Jinak se omlouvám za budoucí neaktivitu😐. Připravuju se na přijímačky a talentovky😥. Asi mi praskne hlava z toho učení 🤯

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat