Šampón

1.1K 103 33
                                    

,,Merline já se nudím!" zavýskla Alexia, když ve společenské místnosti seděla na pohovce vzhůru nohama. Její medové vlasy se dotýkaly země a tvořili tak vodopád sluneční záře.

,,Merlin ti stejně nepomůže a navíc mám dobrý nápad jak zabít čas" sedla si vedle ní Lily. ,,Co máš na mysli?" pohlédla na ní Alexia jedním okem ,,Učení" řekla rusovláska rázně a vytáhla z brašny učebnici.

,,Merline zachraň mě!" vyjekla Alexie a ihned se narovnala zpět do normální polohy, připravujíc se k útěku. ,,Už jdu!" Vběhl do společenské místnosti James, popadl Alexiu do náruče a rychle unikl do Pobertovského pokoje.

James hodil Alexiu na svou postel, lehl si a opřel se o čelo postele. ,,Nemáš zač" zasmál se Brýlatý chlapec a dovolil si za dnešek zavřít na chvíli oči.

Po chvíli se otevřely dveře od koupelny a dovnitř vešel Sirius. ,,Dvanácteráku, kolikrát ti mám říkat, že ten šampón na levo je můj a na pravo tvůj? Kvůli tobě tam je už jen malý zbytek!" Vyjekl Tichošlápek a rozhodil rukama. Nato se Alexia začala potichu smát, při pohledu na naštvaného Siriuse s mokrou hlavou.

,,Promiň Tichošlápku, ale neříkal si náhodou včera , že ten na pravo je tvůj a ten na levo je můj?" zamyslel se Dvanácterák. Sirius vypadal, že za chvíli vybuchne jako bomba a proto Alexia vstala z Jamesovi postele a postavila se před Siriuse. ,,Vy se vážně pohádáte kvůli šampónu? Merline, kam jsem se to dostala?" pokroutila hlavou a rozhodla se opustit Pobertovský pokoj. Měla by se opravdu radši učit.

Taková kratší kapitolka... Why not? 😂

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat