Úplněk v Bradavicích

1.6K 123 0
                                    

Byl večer a mladí vlkodlaci se připravovali na noc plnou bolesti. Remus Lupin však měl menší problém. Musel jít se svým přítelem k řediteli Bradavic, aby si vyslechl kázání o tom, jak se mají zde chovat. Celý den jej zžíral pocit, že tato noc nebude obyčejná. ,,A-alex" zašeptal roztřeseným hlasem a do ramene křesla na němž seděl ,zabodl své dlouhé prsty. ,,R-reme" zašeptala nazpět jeho sestra. Všichni ostatní byli uprostřed rušné konverzace, nehledíc na své vlkodlačí přátele. ,,K-kluci" řekl již vyšším tónem Remus, ale stále se mu klepal hlas. Jakmile se jejich přátelé otočili, uviděli dvě bledé sochy s bolestnými pohledy. Ihned se všichni postavili, pomohli vlkodlačím sourozencům na nohy a poté rychlým krokem vyběhli z hradu. Měli namířeno k vrbě Mlátičce, kde mohli oba vlkodlaky schovat. Jakmile se za nimi uzavřel vchod od útočiště, těly mladých vlkodlaků projela obrovská bolest.

Pohled Alexie...

Mým tělem projela obrovská bolest. Zkousla jsem si ret, abych nevykřikla. Avšak po druhé vlně jsem spadla na kolena a vykřikla bolestí. Musela jsem se podpírat rukama, abych nespadla na studenou zem. Se slzami v očích jsem pohlédla na své přátele. V této chvíli jsem je chtěla odehnat co nejdál odtud, aby se jim nic nestalo. Oni ovšem stáli jako přikovaní a měli na tváři nečitelný výraz. Jakoby na tohle byli zvyklí. Další vlna bolesti, tentokrát s velmi hlasitým vykřiknutím. Mé nehty se začaly prodlužovat, až se z nich staly nebezpečné a velice ostré drápy. Drápy, jež mají na svědomí mnoho krve a smrtí. Drápy jsem vší silou zaryla do podlahy. Další výkřiky a bolestné naříkání, bloudily všemi otvory ven. V tu chvíli  jakoby se mi změnil celý pohled na svět. Znenadání se mi objevila obrovská chuť k jídlu a během pár vteřin jsem vyběhla z úkrytu.

Ahoj, vítám vás u nové kapitoly🙋. Opět je tohle kratší kapitola, ale dnes nemám náladu na psaní😶. Prostě jsem musela něco vydat, abych mohla s čistým svědomím usnout😅...

-EmilllyBlack

Náměsíčníkova sestra✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat