Ráno jsem se probudila ve své posteli a tak jsem šla za Harrym do ložnice. Otevřela jsem dveře a oba kluci ležely u sebe.
"Dobré ráno" řekla jsem a s těmi slovy jsem skočila mezi ně. Oba se na mě podívali a usmály se.
"Máš dobrou náladu viď" řekl Harry a obejmul mě
"No jak se to vezme" pritulila jsem se k němu
"Ono tě to přejde" řekl a usmál se
"Né já tuším" vykřikla jsem a obličej si zakryla rukama. Dneska je ten den kdy mi Louis sundá rovnátka.
"No tak" usmál se Harry povzbudivě a stiskl mi ruku.
"Nic to není" usmál se Niall
"Nejdřív se pojď nasnídat a umýt" usmál se a všichni jsme vstali z postele. Harry s Niallem udělali tousty a já se mezitím převlékla a udělala ranní hygienu. Poté jsem se nasnidala a znovu si vyčistila zuby. Kluci udělali to samé a potom jsme šli do auta.
"Hele psal mi Louis" řekl Harry když jsme nastoupili
"Co ti napsal" vykřikla jsem a doufala že tam nejedeme. Harry se nad tím pousmál
"Napsal že si musel na rychlo vzít dovolenou a že máme jet k jeho kolegovy že o nás už ví a že má pokyny"
"Cože ne to mi nemůže udělat"
"Prý ti je zatím jen utáhne a dostaneš nový gumičky"
"Ale já nechci tam já chci Louise když už to musí být" Harry se nadechl a chytil mě za ruku.
"Niky prosím"
"Harry neee ty psí oči mě zabijí" zakryla jsem si obličej a už jsme jeli k tomu novému zubaři. Po chvíli jsme zastavili před nemocnicí. Cože on je v nemocnici!
"Tak vystupovat" řekl Harry a podal mi deštník protože venku pršelo. Když jsme došli do ordinace tak jsme se posadili na plastové židle a čekali. Po chvíli vylezl doktor. Vypadal celkem slušně. Měl krátké blonďaté vlasy a přes obličej roušku.
"Dobrý den jsem doktor Brown" představil se a s Harrym si podal ruku ten mu pohotově odpověděl "Styles"
"Pojďte dál" vyzval nás a já s Harrym jsme šli dovnitř. Niall zůstal sedět v čekárně. Po chvíli mi řekl že si mám sednout. Udělala jsem to a na prázdno polkla. Harry se na mě povzbudivě podíval a z druhé strany mě chytil za ruku.
"Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě možná aby si něco ověřil
"Nikola Styles pořád" usmála jsem se a Harry překvapeně zvedl obočí
"Pořád jo?" Zeptal se mě s úsměvem a stiskl mi ruku
"Ehh jo" nejistě jsem přikývla a sledovala každý doktorův pohyb.
Pohled Harryho
Doktor Niky vyměnil gumičky za zelené a bílé a rovnátka jí utáhl"Myslím že tohle je poslední kontrola a pak už se můžou sundat. Udělali svou práci a myslím že dobře" usmál se na ni a my jsme mohli jet domu. Pořád pršelo a tak jsme nastoupili do auta. Cesta rychle utekla a už jsme byly doma. Tam jsme začali hrát karty a různé hry.
"Harry" řekla Niky
"Ano" přitáhl jsem si ji k sobě a zjistil že má trochu teplé čelo
"děje se něco?" Dodal jsem po tom objevu
"Bolí mě zuby od těch rovnátek"
Když to řekla tak jsem vstal z gauče a prinesl ji chladivý polštářek. Přitiskl jsem ji to na čelo
"Máš horečku" informoval jsem ji a hladil ve vlasech
"Za chvíli to přejde" řekla
"No to nevím" usmál jsem se a Niall pustil televizi akorát dávali Jamese Bonda. Sedl si k nám a dal mi pusu.
Dobře je tady pokračování. Kdyby měl někdo nějakou inspiraci tak ji napište dolu do komentáře :)
A cover udělám v nějaké nejbližší době :)