38. Again in hospital

699 25 6
                                    

Když jsme dojeli do nemocnice tak jsem pomohl Niky z auta a vzal si jí do náruče. Parkoviště bylo skoro prázdné. Zahlédl jsem Liamovo auto a věděl že bude mít službu. Niky jsem odnesl rovnou na pohotovost. Měli jsme obrovské štěstí. Nikdo tam nabyl a službu měl Liam.

"Ahoj, co vy tady?" Podivil se

"Ahoj, Niky má vysokou horečku. Teď jsem jí dal antipyretika nevím jestli to zabralo, ale každopádně bych ji chtěl dát kapačku s fyziologickým roztokem" vysvětlil jsem.

"Jo jasně chápu" řekl Liam a na uši si nasadil stetoskop.

"Ukaž Niky vyhrň si tričko" řekl jemně  a Niky to udělala. Poslechl jí srdce a dýchání.

"Dobře teď zkontroluji krk" vzal klacík a baterku a koukl se jí do krku.

"Nevypadá to špatně" usmál se a dal Niky kapačku s fyziologickým roztokem aby se alespoň trochu zavodnila. Niky se nebránila. Muselo ji být opravdu špatně protože to u ní není zvykem.

"Nechám ji tady alespoň přes noc" řekl Liam a začal zapisovat do počítače.

"U Nialla je místo tak může tam" řekl a my se pak rozloučili. Pomohl jsem Niky na pokoj. Ta okamžitě usnula.

"Harry?" Otočil se na mě Niall

"Niallere jak to že nespíš!?" Byl jsem šťastný že po tak 'dlouhé' tedy alespoň pro mě dlouhé době vidím svého přítele. Hned jsem šel k němu a dal mu obrovskou pusu.

"Myslel jsem že se tady unudím k smrti"

"Mohl jsi napsat"

"Myslel jsem že spíš"

"Já o tobě taky" bránil jsem se

"Co je s Niky?"

"Má vysoký horečky a James šel s její krví do Laboratoře"

"Tak snad bude v pořádku" strachovat se Niall

"Taky doufám" měl jsem okolo toho všechno smíšené pocity.
Za chvíli se už vrátil James. Nesl výsledky z laboratoře, antibiotika a flašku s vodou.

"Má nějakou infekci" řekl a podal mi papír

"Jak nějakou jsi snad doktor!" Zkřivil jsem obočí a přečetl si to

"No to by tak nějak odpovídalo"

Rozhodl jsem se naposledy vzbudit Niky a dát ji antibiotika. Všechno šlo dobře a ona za chvíli znovu usnula.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat