Když už jsem konečně přišla po dlouhém dni ze školy tak jsem si dala tašku na zem a první co jsem udělala bylo že jsem se rozplácla na gauč.
"Ahoj" pozdravil mě Harry když mě uviděl.
"Ahoj" řekla jsem na oplátku a sundala si bundu a hodila ji přes opěradlo gauče. Ta však po chvíli sjela dolů.
"Někdo umřel?" Zeptal se když zaregistroval moje černé oblečení.
"Ještě ne....Až za chvíli"
"Jo a kdo prosím tě?" Zeptal se udiveně
"Asi já na nedostatek spánku" řekla jsem unaveně a zvedla se. Odnesla jsem bundu na věšák a šla si připravit věci do školy. Naštěstí jsme dnes neměli žádné úkoly tak jsem se převlékla a šla se najíst.
"Nechce se mi zítra vstávat"
"No tak ještě dva dny to snad vydržíš" poplácal mě po rameni. Vzala jsem si knížku a začala si číst.
"Co čteš" zeptal se když vešel do pokoje.
"Knížku" odpověděla jsem mu a po chvíli se na něj podívala.
"To vím také že nečteš z kyblíku" usmál se a sedl si vedle mě na postel. Odložila jsem knížku a usmála se na něho.
"Čti ještě" vyzval mě
"Proč?"
"Prostě čti" řekl znovu a já si dala knížku k obličeji. On ji po chvíli odtáhl o kousek dál a já se na něj podívala co dělá.
"Ty na to nvidíš?" Zeptal se
"Vidím" řekla jsem mu zpět.
"Ne nevidíš. Pojď semnou" chytil mě za ruku a šli jsem směrem k jeho ordinaci.
"Cože?! Ne!" Začala jsem se snažit utéct.
"No tak" řekl a chytil mě do náruče.
"Jenom mi přečteš pár písmenek" usmál se a nesl mě dál. Po chvíli mě postavil do rohu místnosti.
"Zakryj si oko" řekl mi a jemně vzal ruku.
"Udělala jsem to a on začal ukazovat na tabulce písmena která jsem opravdu moc dobře neviděla.
"Co je to?" Zeptal se
"O?"
"Hmm zkus tohle" ukázal na další
"B?"
"Co tohle?"
"F?"
"Zkus druhé oko" řekl mi a ukázal na další písmeno
"K?"
"Tohle"
"A?"
"A tadyto"
"T?"
"No dvakrát si se trefila" usmál se
"Nevidím na to" řekla jsem smutně. "Co to znamená?"
"To znamená že zítra zajedeme na oční" podrbal se na hlavě a usmál se.
"Nechci nosit brýle" podívala jsem se na něj
"Nejspíš budeš muset. Je to normální"
"Ale..."
"Žádné ale" řekl a šli jsme zase zpět.
~~~~~~
"Až prijede Niall tak si zajdeme na večeři hmm?"
"Jo?" Řekla jsem tázavě
"Jo" ujistil mě.
Když přijel Niall tak jsme opravdu jeli na večeři. Po té jsem hned jeli domů protože potřebujeme všichni spánek.
Ráno jsem opět vstala a udělala všechny potřebné věci. Šla jsem do školy a po ní jela autobusem rovnou k nemocnici za Harrym.
Promiňte že dlouho nic nevyšlo. Jink jak se vám líbil Harry v ttmzh?