Vzbudila jsem se asi uprostřed našeho filmového maratonu. Nebylo mi nejlíp.
"Kdopak se nám to vzbudil" řekl James "prohrála jsi" vyplázl jazyk.
"to nevadí" posadila jsem se a dala si obličej do dlaní.
"děje se něco?" zeptal se a přisál mi rty na krk. Chtěla jsem ucuknout, ale bylo pozdě...udělal mi cucflek. Odstrčila jsem ho od sebe.
"Úplně hoříš!" Vyjekl
"Harry mě zabije"
"Dojdu pro teploměr. Lehni si ani se nehni"
James odešel pro teploměr. Měla jsem velkou žízeň. Vstala jsem z gauče a došla si pro sklenici vody.
Mezitím se vrátil James. "Řekl jsem ti snad že máš ležet. Pojď sem" chytil mě pod paží. Chvíli počkal než dopiju a podepřel mě až na gauč.
"vnímáš mě vůbec?" jemně semnou zatřásl.
"Jo" zamračila jsem se. Bylo mi dost špatně.
"dobrý. teď ti změřím teplotu"
"Nee" začala jsem brečet. Vlastně ani nevím proč když o nic nešlo.
"No tak nech toho" i přes to všechno mi strčil teploměr do podpaží a na chvíli mě uvěznil ve svém obětí.
Po chvíli už četl výsledek. "38,5°C to není moc hezký" znovu vstal z gauče a došel pro studený obklad a nějaký sirup.
"Tohle by ti mělo pomoct"
Pohled Jamese
Dal jsem Niky k puse lžičku se sirupem proti horečce.
"Nee" začala znovu protestovat.
"No tak nech toho" pohladil jsem ji po vlasech. Měla vysokou horečku.
"Nic to není prostě to spolkni"
Po chvíli pláče a přemlouvání si to nakonec vzala.
Sirup i s lžičkou jsem položil na stolek. Hned ráno musím zavolat Harrymu.
_______
*Ráno*
Niky ještě spala. S Harrym jsme se shodli že by bylo nejlepší kdyby se na Niky zašel podívat doktor Howard tedy pediatr od nás z nemocnice. Postupně bych měl přebrat jeho místo, ale já se teď ještě moc necítím na to abych ordinoval sám.
"Dobré ráno" ozvala se Niky ospale.
"Dobré ráno...tak jak ti je?" pohladil jsem ji po vlasech
"příšerně. bolí mě hlava"
"Dobře. Hele podívej se. Včera v noci jsi měla vysokou horečku a tak se na tebe dneska přijde podívat doktor Howard. Vím že se ti to asi nelíbí, ale je to nutný"
"Však už to bude dobrý" začala protestovat.
"Ne nebude. Potřebuju...teda chci aby se na tebe někdo podíval"
"Ale já nechci"
"Slibuju ti že bude všechno v pohodě"
"Nee prosím nee" začala znovu plakat.
"Poslouchej mě" chytil jsem ji za bradu tak aby se mi dívala do očí a já věděl že mě vnímá. "bude to normální prohlídka. Nebude ti dělat nic příšernýho a hlavně je moc hodný. takže teď potřebuju aby jsi se uklidnila" z očí ji tekly proudy slz a já věděl že to nebude jednoduchý. Už teď jsem měl obavy.
Za několik málo minut někdo zazvonil. Došel jsem otevřít a byl to doktor Howard.
"Dobý den. Moc vám děkuju že jste přišel"
"Nemáš vůbec zač. Mám čas než půjdu do práce a rád pomůžu" přátelsky se na mě usmál. Dovedl jsem ho za Niky která se utápěla v proudech slz.
"Dobrý den" pozdravila ho a podali si ruce.
"Ahoj Niky. James mi už říkal o tvém problému takže necháš mě abych se na tebe podíval? Nemusíš se ničeho bát. Vždycky ti řeknu co budu dělat. Dobře?" usmál se na ni jako předtím na mě.
"T-tak dobře" vzlykla a v tu chvíli jsem na ni byl opravdu moc pyšný.
Chtěla bych vám doporučit příběh 'Doctor' od Anika_Andy
Je teprve na začátku, ale moc se těším na pokračování :)