Harryho pohled
Sakra zasáhl mě. Padl jsem k zemi a chytil se za stehno. Hrozně to bolelo a dost jsem krvácel. Snažil jsem se ránu zmáčknout aby už další krev nevytekala ven. Niky mezitím její táta odvedl. Chtěl jsem běžet za ním ale nešlo to. Moc to bolelo. Zvedl jsem se a udělal pár vratkych kroků. Kdyby mě Niall nepopřel tak bych spadl.
"Díky" křečovitě jsem se usmál.
"Zavolám sanitku! Hned!" Vykřikl a zvedl telefon. Druhou ruku měl přitisklou na mojí noze. Začínala se mi motat hlava. Niall si rychle sundal opasek z kalhot a obmotal mi ho kolem nohy. Po té ho utáhl a za chvíli už tu byly záchranáři. Ten jeden byl nejspíš nový protože jsem ho neznal a druhý...druhý byl James. Ten kluk je snad všude.
Vzaly si mě do sanitky kde mě začali ošetřovat.
"Kde je Niky?" Zeptal se okamžitě a dal mi kapačku, Myslím že fyziologický roztok.
"N-někam ji odvedl" zadrhaval se mi hlas.
"Potřebuju aby jsi semnou mluvil" připojil mě na přístroj který měří tlak a puls.
"Bolí tě ještě něco?" Druhý lékař mi rozstrihl kalhoty a na ránu dal takový obvaz.
James mi dal ještě něco na bolest a překryli mě izotermickou fólií.
Dost jsem se klepal.
"Až přijedeme do nemocnice tak půjdeš hned na operační sál. Mus...."
"Dál už to znám. Řekni prosím Niallovy že budu v pohodě"
"Dobře" odmlčel se a já zavřel oči.
"Ne! Nech otevřený oči a komunikuj semnou"
"Motá se mi hlava"
"Ztratil jsi dost krve....."
--------------------
Pohled Niky
"Kam jedeme!? Chci ven! Hned!" Křičela jsem, ale bylo mi to k ničemu. Dveře auta byly zamčené a u mě seděl nějaký další chlap. Podívala jsem se z okna a uviděla něco velkého. Ne letadlo ne! Ne ne ne ne ne! Křičel hlas v mojí hlavě a bylo mi špatně. Táta zastavil a vystoupil ven. Chytil mě opět za ruku a vytáhl mě ven z auta.
"Pusť mě!" Nechtěla jsem spolupracovat a vzpírala se.
"Taaak teď mě dobře poslouchej!" Zvýšil hlas. "Přestaneš křičet nebo tě nějakým způsobem potrestám aby jsi měla proč" usmál se při posledních slovech.
"O-omlouvám se" špitla jsem a po tvářích mi tekly slzy, proudy slz.
Chci zpět k Harrymu.