Pohled Nialla
Šel jsem se vykoupat hned po Niky a zalezl si do postel. Byl jsem tam sám a tak jsem si vzal telefon a psal jsem si s Harrym. Když bylo něco okolo jedné ráno tak jsem usnul, ale ne na dlouho"Ni spíš?" Ozvala se tiše Niky od dveří
"Ne co se děje?" Posadil jsem se na posteli a ona přišla ke mě a sedla si vedle mě.
"Je mi špatně" řekla a začala brečet.
"Pojď sem" řekl jsem ji a obejmul ji.
"Řekl bych ti že tě prohlédnu, ale Harryho taška zůstala v autě" pokrčil jsem rameny a sáhl ji na čelo. Úplně hořela.
"Nejspíš máš horečku" informoval jsem ji a položil ze sedu do postele. Pořád brečela. Došel jsem do skříně kde jsem vzal hadrový kapesník který jsem namočil studenou vodou v koupelně. Když jsem zase došel zpět tak jsem ji ho přiložil na čelo. Mírně sebou zatřásla a dala si ruku na obličej.
"Kdy přijde Harry?" Zeptala se tiše a vzlykla
"Až ráno" odpověděl jsem ji a kapesník který byl teď teplý jsem šel znovu namočit do studené vody. Několikrát jsem to zopakoval, ale moc to nepomáhalo. Rozhodl jsem se tedy pro ledovou sprchu. Vzal jsem Niky do náruče a protože na sobě měla jen tričko a kalhotky tak jsem ji i v tom oblečení postavil do vany.
"Prosím ne" chytla se mě kolem krku.
"Niky je to nutný musíme nějak srazit tu horečku" snažil jsem se jí to vysvětlit a zapl jsem sprchu. Celou jsem ji osprchoval a poté trochu utřel aby z ní nekapala voda. Znovu jsem ji vzal a odnesl k nám do postele kde jsem ji zabalil do deky. Sáhl jsem ji na čelo, ale bylo pořád stejně horké.
Neměl jsem ani teploměr abych ji mohl změřit protože ty nejdůležitější věci měl Harry v tašce. Přistoupil jsem na další řešení a dal Niky léky na horečku. Společně jsme čekali nekolik minut. Asi čtvrt hodiny, ale zdálo se mi že je pořád stejně horká. Upřímně už jsem nevěděl co mám dělat. Zavolal jsem tedy Harrymu.
Hovor:
H: ahoj zlato děje se něco?N: ahoj, promiň že volám doufám že neruším.
H: ne v pořádku. Za chvíli mi privezou pacienta takže budu muset končit, ale mám trochu času
N: Niky je špatně má horečku nemůžu to srazit. Nemám teploměr je u tebe v autě v tašce a nevím co s tím mám dělat.
H: Pošlu ti tam Liama něco spolu vymyslíte. Já už musím běžet. Kdyžtak ji něco píchněte. Pozdravuj ji a... píp píp píp
Konec hovoruHarry musel nejspíš ukončit hovor. Za chvíli na to mi od něj přišla SMSka a bylo tomu opravdu tak. Přivezli mu pacienta.
"Niky přijede Liam a něco ti dá" informoval jsem ji a ona začala znovu plakat. Jestli to půjde tímhle tempem za chvíli bude dehidratovaná.