53. flight

446 24 3
                                    

Pohled Jamese
Byl jsem s Harrym u něj doma. Akorát jsem mu vyndaval stehy když začal zvonit telefon.

"Běž si to vyřídit dodělám si to sám" řekl Harry a bral mi veci z rukou

"To počká" odpověděla jsem mu na zpět a dál pokračoval.

"Heeej co tady děláte?" Přišel Niall z práce.

"Stehy?" Zvedl jsem obočí a podíval se na něj. Vypadal jako by snad žárlil.

Harrymu jsem to dokončil a obvázal. Zvedl jsem se a umyl si ruce. Vzal jsem si telefon a koukl se kdo mi volal.
Byla to hlasová schránka. Pustil jsem to nahlas a uslyšel vyděšený hlas který patřil Niky.

"Hned volám polici a letím do Vietnamu!" Vykřikl jsem a to jsem taky udělal. Niall zůstal doma s Harrym a já si jel k sobě pro věci. Přes internet jsem si objednal nejdřívější letenky.

Doma jsem si sbalil jen pár triček mikynu a doklady. To vsechno jsem dal do malého kufru a dal to do auta. Rychle jsem vyrazil na letiště. Letadlo odlétalo za 3 hodiny.

Celou tu dobu jsem byl myšlenkami úplně někde jinde. Konečně! Radoval jsem se že snad opět uvidím Niky. Dorazil jsem na letiště a dal si odbavit kufry. Prošel jsem kontrolou a už jen čekal než mi to poletí.
Seděl jsem na ne moc pohodlné letištní sedačce a pomalu usínal když v tom jsem dostal zprávu od Harryho.

'Niky je ve vojenský nemocnici blízko letiště "Đà Nãng. Před chvílí mi volaly že ji tam privezli.' Přečetl jsem si to, ale odpovědět jsem už nestačil. Nastoupil jsem do letadla a po asi půl hodině už jsme odlétali. Mám před sebou 14 hodin letu. Pomyslel jsem si. A sedl si hlouběji do sedačky. Pomalu jsem usínal. Probudil mě až jakýsi křik a slyšel jsem padat sklo.

Lekl jsem se a rychle se posadil abych zjistil co se stalo.

"Je tady nějaký lékař?!" Ptala se vyplašeně jedna z letušek.

"Ano já jsem" usmál jsem se na ní

"Můžete mi prosím pomoct...moje kolegyně..." nenechal jsem ji to ani doříct a hned si stoupl. Když jsem viděl druhou letuška sedět na zemi mezi střepy tak mi to došlo. Doběhl jsem k ní a opřel ji o sedadlo. Celou dobu jsem se s ní snažil komunikovat. Dařilo se to dobře.

Ránu jsem ji polil vodou. Žádné střepy tam nezůstaly a tak jsem to mohl klidně obvázat. Nebyla ani moc hluboká na to abych to musel zašít to nebylo.

Když jsem to dokončil tak mi poděkovala a já si šel sednout zpět na místo.

Uhodne někdo co se stalo Niky? 😏

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat