12. Niall potřebuje pomoct II

719 20 0
                                    

"H-hazzz j-Já to n-nechci!" Řekl jsem, ale bylo mi to k ničemu. Harry mě sice slyšel, ale ignoroval to.

"Niallere zlato je to nutné" řekl mi jemně a levou rukou roztáhl moje půlky od sebe. Zatl jsem zuby a v tu chvíli ucítil něco studeného a vlhkého na mém vstupu. Instinktivně jsrm ucukl dopředu, ale narazil jsem.

"No tak klid" řekl Harry a strčil do mě jeden prst. Normálně bych ho uvítal, ale teď mi to bylo nepříjemné. Hodně nepříjemné. Harry ze mě po chvíli prst vyndal a dal mi trochu znecitlivjujiciho gelu.

"Bude to trochu nepříjemné" informoval mě a do zadečku mi strčil kovovou tyčinku. Okamžitě jsem sebou cukl. Harry s ní chvíli něco dělala a po době která se mi zdála nekonečná ji ze mě vysunul.

"No vidíš máš to za sebou" řekl a usmál se. Otřel mi zadeček a já si natáhl boxerky.

"Zlato potřebuješ jemnější přístup" informoval mě. "Musíš mi říct když ti ubližuju" kývl na mě a otevřel dveře.

Pohled Harryho
Otevřel jsem dveře od koupelny a sundal si rukavice. Niky se na mě podívala a zvedla obočí.

"Já?!" Zeptala se vyděšeně

"Ne Niall" usmál jsem se na ní a ona vešla dovnitř do koupelny. Vyhodil jsem všechny věci do koše a začal připravovat snídani.

"Je to lepší?" Zeptal jsem se Nialla který na mě kývl. Když přišla Niky do kuchyně tak mě obejmula.

"Harry musím ti něco říct" řekla a zakřenila se

"Ano?" Trochu jsem se vyděsil. Napadlo mě že je těhotná ale na to má dost času a navíc kvůli dnešnímu ránu bych ti ani neřekl.

"Slib mi že mi s tím nebudeš nic dělat"

"Tak to ti slíbit nemůžu" řekl jsem. Opravdu mě děsila

"Včera jsem se omilem. Ano bylo to opravdu omilem řízla o žiletku. Byla to nehoda a chtěla jsem ti to říct než si bude někdo myslet že jsem zase začala s tamtim...."

"Dobře, dobře" dal jsem si prsty na ruku. "Ukaž mi to"

"Ne!" Řekla okamžitě

"Ni ni tak jestli se ti tam něco dostane tak to dopadne jako to břicho" řekl jsem ji a ona protocila oči.

"Jenom podívat nesahat" řekla a sundala si polovinu trička a vyhýbala se veškerému očnímu kontaktu.

"Tady" ukázala si na podpaží a zvedla ruku. Jemně jsem ji chytil a podíval se na ránu.

"Hmm...stejně by to chtělo vyčistit" nebyla ani hluboká ani moc dlouhá, ale pro jistotu. Ze své tašky jsem vyndal dezinfekční polštářek a párkrát ji po ráně přejel.

"Pálí to" řekla a chtěla dát ruku dolů.

"No tak" znovu jsem ji podržel a celou ránu dočistil. Ona si oblékla tričko a šli jsme se najíst.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat