Opět bych chtěla moc poděkovat Rebecca0004 za pomoc❤❤
"No tak nic to není" ujišťoval me Harry a James držel. Jednu jeho nohu měl mezi míma kolenama a rukama mě držel. Harry někam odešel a po chvíli se vrátil.
"Nechci to! Nechci" znovu jsem zaprotestovala, ale bylo mi to k ničemu. Harry mi stáhl kalhoty těsně pod zadek. James mi přitáhl pravou nohu víc nahoru.
"No tak" řekl Harry a jemně mi odtáhl půlky od sebe. Cítila jsem jak se mě dotýká latexovými rukavicemi a pak jsem ucítila nepříjemný tlak. Chtěla jsem se pohnout, ale James mě držel příliš pevně.
"Nelíbí-se-mi-to" brečela jsem dál
"Však už to je" řekl jemně a vytáhl mi kalhoty. Sundal si rukavice a hodil je do koše. Pak si umyl ruce a vrátil se zpět.
"Lehni si na chvíli na břicho. Měla by tě přejít ta horečka" řekl James a kontroloval údaje na Harryho telefonu. Já jsem poraženecky ležela na gauči a brečela. Harry si mě po chvíli posadil na klín a dal mi napít z pet lahve.
"Už je to dobré" přitáhl si mě k sobě silněji. Měla jsem pocit že se cítím pořád stejně mizerně, ale víc v bezpečí. Natáhla jsem se pro deku a přikryla se. Byla mi hrozná zima. James mi dal ještě obklad na čelo a po chvíli jsem zavřela oči a usnula.
----------------"Niky probuď se" řekl Harry a pohladil mě po tváři. Řekla bych že jsem se cítila ještě hůř než předtím.
"Niky máš ještě větší horečku než jsi měla" spustil šeptem. Jen jsem se na něj dívala a vnímala každé jeho slovo. "Budu ti muset dát ještě injekci aby se to nezhoršilo a ty jsi neupadla do šoku a nemuseli jsme do nemocnice"
"Ne prosím už ne" vydechla jsem unaveně.
"Ale, no tak" pohladil mě James po tváři.
"Nechci to" chtěla jsem se zvednout, ale neměla jsem dost energie. Ležela jsem na gauči a čekala co semnou ty dva udělají.