Když mi v pondělí ráno zazvonil budík tak jsem ho znechuceně vypla a vydala se do koupelny. Udelala jsem veškerou ranní rutinu a vydala se do školy. Den celkem rychle utekl. Když už jsme měli jít konečně domů. Šla jsem za Emou ale když jsem procházela místností zamotala se mi hlava a spadla jsem na nějaké kluka. Slušně jsem se mu omluvila a pokračovala v cestě. Nejspíš to nerozdychal. Přiběhl zamnou a chytil mě za vlasy. Instinktivně tak jak nás to učila naše paní učitelka jsem ho za tu ruku chytila a vykroutila se od něj.
"O co ti jde?!" Vykřikl
"Byla to nehoda!" Krikla jsem na zpět když v tom se to vrátilo. Motala se mi hlava tak moc že jsem se musela o něco opřít. On to však bral celé jinak a jelikož jsem byla asi o hlavu menší tak mě zvedl do vzduchu a opřel mě o skříňky které byly hned vedle.
"Okamžitě mě pusť!" Křičela jsem a kopala všude kolem sebe. On to však ignoroval a zmáčkl mě ještě pevněji.
"Nech mě na pokoji!"
"Ale ale někdo se nám rozlobil" řekl provokativně a já získala šanci. Vší silou jsem ho kousla do ruky kterou mě držel. Jak mile si to uvedomil mě pustil a chytil se za ruku. Já se svalila k zemi. On se na mě výhrůžně podíval a kopl do mě.
"Tak tohle si budu pamatovat" řekl a ještě do mě kopl. Po té se k němu připojil jeho kamarád.
"Co blbneš nech tu holku na pokoji a pojď!" Řekl mu jeho kámoš a společně odešli pryč. Já jsem bezvládně ležela na zemi a všechno se začalo zahalovat do černé tmy.
"Niky Niky" řekl nějaký hlas.
"Co?" Prudce jsem se zvedla, ale zastavili mě dveře od skříňky o které jsem se bouchla. Chytila jsem se za hlavu a pomalu si začínala vybavovat co se stalo.
"Co jsi tady dělala?" Zeptala se Ema
"Hmm to je jedno" řekla jsem a chtěla si stoupnout, ale moc se to nevedlo. Holky mě ale posadili zpět na zem a po chvíli přišla nějaká učitelka a pak záchranáři.
Harryho pohled
Dneska jsem sloužil takže jsem mohl být více času u Nialla. Byl jsem za to rád protože doma bych se nejspíš zbláznil.
Pořád jsem nad tím přemýšlel. Proč nic neřekl, ale tak to je Niall. Z hlubokého přemýšlení mě vytrhl můj kolega ze záchranné služby."Harry tvoje dcera"
"Co co je s Niky?" Zeptal jsem se nechápavě a zamračil se.
"Nejspíš se jí něco stalo ve skole jedeš taky?" Řekl a já okamžitě přikývl a vydal se za ním.
Nevíte nekdo o příběhu tohoto žánru?😁