23. teeth I

621 20 2
                                    

Pár dní před koncertem jsme si vzali všichni volno z práce a společně trénovaly. Byl normalní večer když jsem přišel s Niallem ze studia. Niky byla v koupelně a čistila si zuby.

"Nebude ti vadit když si tady zatím nepustím vanu?" Zeptal jsem se pro jistotu a ona kývla že ne. Chvíli jsem seděl u vany a čekal než se dopustí. Po chvíli jsem vypl kohoutek a čekal než Niky odejde. Ta se ale rozbrečela.

"Co se děje" zeptal jsem se

"To nic" řekla ale bylo vidět že nemluví pravdu.

"No tak" pomohl jsem jí vyplachnout pusu od zbylé pasty. Jenže společně s vodou vyplivla i krev.

"Bolí tě zub?" Zeptal jsem se a ona kývla.

"Ukaž mi to...otevři pusu" vyzval jsem ji.

"Jenom podívat" chytla mě za ruce aby měla jistotu že se ji nedotknu a otevřela pusu. Po tváři ji stékali slzy.

"Hned zítra zajedeme za Louisem"

"Ne" obejmula mě a začala znovu plakat.

"No tak žádné Ne" začal jsem ji malými kroužky hladit po zádech aby se alespoň trochu uklidnila. Doprovodil jsem ji do postele a přikryl dekou. Po chvíli usnula. Utřel jsem ji slzu která ji zůstala na tváři a dal pusu na čelo. Poté jsem odešel.
S Niallem jsme se společně rychle vykoupali a Niall se šel ještě najíst. Já už jsem si lehl a šel spát.
~~~~~~~
Ráno mě nic z postele netáhlo. Tedy až na Nialla. Nebylo mu dobře a v jednom kole běhal na záchod.

"Zlato co ti je?" Zeptal jsem se ospale mezi dveřmi.

"Nic budu v pohodě" odpověděl. Když si opět lehl do postele tak jsem mu změřil teplotu. Měl o dost zvýšenou. Stejně tak jako Lili kterou místo do školky odvezla babička sem. Do toho přišla ještě ubrečená Niky. Mezitím jsem volal klukům jestli by se o ní nemohly postarat. Ty s tím souhlasili. Dal jsem Lili k nám do postele k Niallovy. Nejspíš se ji vrátila ta nemoc.

Mezitím si pro Niky přijel Liam a Louis. Byla z toho docela vyděšená, ale nakonec jela. Lou se jí podívá na ty zuby a já můžu mezitím obstarat Lili a Nialla.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat