pohled Harryho
vzal jsem tedy ten teploměr a změřil Niky teplotu. Pořád byla dost vysoká. Udělal jsem všechny vyšetření, ale k tomu co Niky doopravdy je jsem se nedostal.
"Nedá se nic dělat...budu ti muset vzít krev. Nic co by my pomohlo jsem nenašel. V krku je všechno v pořádku. Břicho taky v pohodě"
"No tak to znamená že jsem v pohodě"
"A horečka?"
"Ta přejde" dívala se na mě smutně
"Kdyby to nic nebylo tak už by dávno přešla trvá to skoro tři dny. Něco za tím bude věř mi"
"ale"
"žádné odmlouvání" nachystal jsem si všechny potřebné věci.
James ji mezitím ohrnul rukáv na pravé ruce.
"J-já to nechci" začala brečet a snažila se vykroutit z Jamesova obětí.
"Nech toho" uklidňoval ji James. Já jsem ji dal škrtidlo kolem paže a James ji procvičil ruku. Nastal, ale problém nenašel jsem žádnou dobrou žílu. Sundal jsem tedy škrtidlo.
"Děje se něco?" zeptal se James
"Potřebuju druhou ruku tady nemá žíly"
"Jak nemám žíly? Co to znamená?!" ptala se vyplašeně Niky a ruku si co nejrychleji přitáhla k sobě.
"Máš je tam, ale jsou příliš hluboko na to abych ti mohl vzít krev" vysvětlil jsem
"Dej mi druhou ruku" dožadoval se James. Niky však zakroutila hlavou.
"No tak" chytil jsem ji za zápěstí a ruku si přitáhl k sobě. Začala znovu brečet.
"Za chvíli už to budeš mít za sebou" ujišťoval jsem ji a pomalu vyhrnoval rukáv když jsem si všiml obvazu těsně pod ohbím ruky.
"Stalo se ti něco?" zeptal jsem se nechápavě protože jsem o ničem nevěděl
"Sebepoškozovala jsi se zase?" řekl jsem přísně
"N-ne" s Jamesem jsme se na sebe dívali
"Co to teda je?" odložil jsem věci na odběr krve a natáhl se pro nůžky
"Ne!" Přitáhla si ruku k sobě.
"Ukaž mi to" znovu jsem ji chytil za zápěstí
"Ne prosím" žadonila, ale ignoroval jsem to. Zajímalo mě proč to tak tají.
"Nech to být" začala hystericky brečet.
"Niky uklidni se jenom se na to podívám" konečně jsem rozstřihl obvaz a začal ho pomalu sundávat. To co jsem našel pod ním se mi vůbec nelíbilo
"přísahám že jsem ti to chtěla říct" vzlykala
"TO JE TETOVÁNÍ" vyvalil jsem na ni oči. Měla to celé nateklé a zahnisalé.
"J-jo"
"kdo ti to udělal?"
"T-táta" začala brečet ještě víc
"ty jsi o tom věděl" uhodil jsem na Jamese a chytil jsem se za hlavu
"Ne to jsem teda opravdu nevěděl" díval se na mě stejně tak jako já na něho.
"Zlobíš se na mě?" ptala se Niky
"Ne, ale měla jsi mi to říct dřív"
"Co teď" zeptal se James
"No co teď Jamesi?"
"Já bych to radši nechal na tobě...víš přemýšlel jsem a tahle práce nejspíš nebude pro mě"
"ale prosím tě tohle jsem si myslel taky a podívej se kde jsem teď"
"třeba naše první setkání" prohodila Niky
"pamatuješ si na něj? bylo ti tak 8 a půl"
"Ne bylo mi 9 a šla jsem na preventivku a když jsem tě viděla tak to semnou málem seklo"
"To mi připomnělo jednu důležitou věc nemáš ještě sedmnactiletou prohlídku a neoslavili jsme tvoje narozeniny protože jsi byla pryč"
Chtěla bych vám doporučit příběh 'Rookie' od OhJanie. Nebudete litovat už teď ho miluju :) <3