Večer k nám opravdu přijel Liam. Všechno se mi zdálo nějaké podezřelé. Seděla jsem na kraji gauče a vedle mě Liam s Niallem. Harry seděl na druhé straně na křesle a o něčem se bavili.
Po očku jsem je sledovala a mezitím jsme si psala s Emou. Za chvíli by měl také přijet James."Niky?" Zeptal se Harry
"Emmhhm?" Zvedla jsem zamyšleně pohled od telefonu
"Kdy přijede James?"
"Každou chvíli by tady mohl být" usmála jsem se
"Dobře, půjdeš mu otevřít?" Zeptal se mě Harry
"Jasně" usmála jsem se šťastně a založila telefon do klína. Když se mi zdálo že je tady tak jsem se rozběhla ke dveřím a otevřela je. James ještě parkoval. Chvíli jsem počkala než přišel.
"Ahoooj" pozdravil mě
"Ahooj" pozdravila jsem ho a dala mu pusu na přivítanou.
"Jak se máš?" Zeptal se mě. A podal mi červenou růži.
"Teď už dobře, děkuju" usmála jsem se znovu a objala ho. Sundal si boty a pak jsme společně šli do obýváku za klukama.
Pohled Harryho
Když přijel James tak se mi Niky zdála klidnější. Po chvíli přinesli nějakou deskovou hru a tak jsme ji společně hrály. Byla to docela zábava užívaly jsme si dokud nezazvonil zvonek."Dojdu tam" zvedl jsem se a šel otevřít.
"Ahoj Gemmo!" Usmál jsem se na ní a obejmul ji
"Ahoj Hazzy" obětí mi oplatila.
"Děje se něco? Nebo? Jdeš dál?" Bylo mi divné proč je tady. Normálně by alespoň zavolala.
"No já mám takový problém" snažila se vysvětlit a ja za ní zavřel dveře.
"No povídej" usmál jsem se
"Už trochu delší dobu se cítím zvláštně"
"Jak zvláštně?"
"No mám takový pocit že jsem těhotná" dala si pramínek vlasů za ucho a já se prudce nadechl
Promiňte že je to tak krátké a po takové době😶