8. Ráno

768 22 3
                                    

"Protože máš v raně infekci tak musíme předčasně vyndat stehy. Celou ránu kompletně vyčistit a pak ji znovu zašít" vysvětlil mi Liam. Chvíli jsem mlčela a dívala se na něj jestli to myslí opravdu vážně a ano myslel. S Niallem si vzali rukavice a nejprve mi ránu vydezinfikoval. Poté vyndal stehy a po té znovu dezinfekce. James mě v průběhu toho chytil za ruku. Celkem jsem se divila, ale na jednu stranu jsem byla ráda. Když mi kluci znovu zašili ránu tak ji přelepili velkou náplastí. Poděkovala jsem jim, ale to ještě nebylo všechno. Kluci si sundali rukavice a Liam spustil.

"Kdyby tě to hodně bolelo tak rekneš Niallovy a on ti dá něco na bolest, zítra ti dá Harry další dávku tohohle a nejspíš ty vitamíny co jsi dostala minulý týden. Jo a příjdeš se mi ukázat i s Harrym" řekl Liam a položil malou lahvičku na noční stolek. Po chvíli jsme se rozloučili a Niall je doprovodil. Okolo třetí hodiny v noci jsem u Nialla usnula a takhke spala až do rána.

~~~~~~~
Když jsem se ráno probudila tak mi nebylo zrovna nejlíp. Niall už tam nebyl a tak jsem se opatrně zvedla a vydala se do kuchyně. Harry tam seděl na židli a pil kafe.

"Ahoj" obejmula jsem ho a sedla si vedle. Chytila jsem se za hlavu protože mě bolela.

"Asi budu blinkat" řekla jsem nejistě a šla směrem k záchodu. Harry se zvedl okamžitě zamnou. Najednou se mi zvedl žaludek a jeho obsah byl venku. Harry mi přitiskl mojí ruku k bříšku a dal vlasy z čela. Spláchl wc a pomohl mi do koupelny.

"Dobrý?" Zeptal se mě a já přikývla. Vypláchla jsem si pusu a omyla obličej.

"Jak ti je?" Řekl a sáhl mi na čelo.

"Příšerně" řekla jsem vyčerpaně a i  s ním jsem si sedla na gauč.

"Víš co ti dám?" Zvedl se po chvíli

"Ne" zakroutila jsem záporně hlavou a lehla si na gauč.

"Kafe" začal hledat ve skříňce a po chvíli mi přinesl rozpustnou kávu. Poděkovala jsem mu a začala pít. Nebyla ani tak hořká jako jsem si představovala.

"Co v noci zvládla jsi to?" Zeptal se mě a položil si mojí hlavu na jeho hrudník.

"Šlo to" odpověděla jsem mu

"Ukaž mi to dám ti novou náplast" řekl a zvedl mi tričko. Jemně mě položil a došel si do svojí tašky. Po té odkryl náplast kterou vyměnil za jinou.

"Ještě ti dám to od Liama to by mělo být na to" řekl a do injekce stejně jako Liam v noci natáhl léky.

Kdy (hodina) vám vyhovuje kdy mám vydávat? Jestli chápete 😀

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat