59. injury

552 23 0
                                    

Už uběhlo hodně dní od doby co jsem se vrátila. Začala jsem chodit k psychologovi. Myslím si že mi to dost pomohlo. S Harrym jsme se domluvili že do školy už se nevrátím a od nového školního roku začnu chodit od začátku.
Na dnešek jsem byla domluvená s Emou. Vzala jsem si vak a do něj si dala všechny potřebné věci. Rozloučila jsem se s Harrym a Niallem. Dneska má přijet James s Liamem a Louisem. Vzala jsem si sandále a kšiltovku. Vyrazila jsem ven. Bylo docela horko.

Když jsem dorazila před Em dům tak jsem zazvonila a následně uviděla siluetu za skleněnými dveřmi.

"Ahooooj!" Vykřikla šťastně a obejmuly jsme se. Stali jsme takhke asi minutu než nás její maminka zavolala dovnitř.

"Ahoj Niky"

"Dobrý den" pozdravila jsem ji a s společně s Em jsme šli do jejího pokoje.

.....
"Nepůjdeme do bazénu?" Navrhla Ema asi po hodině

"Ehh já asi ne, promiň" nemohla jsem kvůli tomu tetování. Pořád jsem přemýšlela jak to Harrymu říct.

"Tak jdeme alespoň na trampolínu!" Neztrácela na pozitivní náladě

"Dobře" usmála jsem se na ní. Vyšly jsme na zahradu a Ema se rozběhla na trampolínu aby tam byla jako první. Já šla pomaleji a usmívala jsem se nad tím co Ema dělá. Na chvíli jsem otočila hlavu a když jsem se podívala zpět tak mě něco prastilo. Okamžitě jsem se chytila za pusu a sedla si na trávník. Ema se za ní držela taky, ale úplně z jiného důvodu.

"Au" hrozně to bolelo. "Co to bylo?" Chytila jsem si rovnou čelo.

"Z té trampolíny vyletěla pružina" vyhrkla Ema a běžela ke mě. Já si sundala ruku a podívala se na ni. Byla tam krev. Docela hodně otřela jsem se a znovu si to přitiskla. Tolik to bolelo. Tlačili se mi slzy do očí.

"Zvedni se musíme za Harrym určitě ti pomůže" vyhrkla Ema. Byla ve stejném šoku jako já. Ema vběhla do domu a slyšela jsem jak něco křičí na její maminku. Když se vrátila zpět tak měla ručník který mi okamžitě přitlačila na pusu.

"Co jsi ji řekla?" Zeptala jsem se

"Ze jdeme k vám. Pak ji to vysvětlím"

Chytila mě za ruku a pomohla mi zvednout se. Ručník jsem měla pořád na puse a rychle jsme šli k nám.
Z očí mi tekly proudy slz což naředilo krev a měla jsem ji úplně všude. Sakra

Přišly jsme k nám a já odemkla. Nikdo tam nebyl a tak jsem usoudila ze budou v ordinaci. Ema běžela přede mnou

"Pane Stylesy" volala a otevřela dveře.

"Stalo se něco?" Slyšela jsem Harryho hlas.

"No stalo - Já totiž Niky" začala vysvětlovat, ale natáhla se pro mě a chytila mě za tričko. "Dělej" řekla mi a zatáhla mě do ordinace.

"Dobře" řekl Harry a okamžitě ke mě běžel. Nebyl tam sám. Bylo jich tam několik Niall, Louis, Liam a dokonce i James. Tohle se nemělo stát.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat