18.

582 18 0
                                    

"Je to nutné?" Zeptala jsem se ještě.

"Jo je" řekl Harry a vedl mě k židli na které si mě posadil na klín.

"Po tomhle budeš nejspíš vidět několik hodin rozmazaně, ale je to nutná součást vyšetření" vysvětlila mi sestra. Harry mi jemně zaklonil hlavu a ona mi do každého oka kápla jednu kapku nějakého roztoku. Pak jsem musela zavřít oči a Harry mě dovedl do čekárny. Po nějaké chvíli nás zavolali zase zpět. Opět jsem si položila bradu na tu destičku a něco se dělo. Neviděla jsem na to a bylo mi to zatím jedno. Harry si ještě promluvil s doktorkou a pak už jsme šli. Držela jsem se ho za ruku protože jsem neviděla na krok. Když jsme došli k jejich ordinaci tak mě posadil na židli. Čekala jsem tam chvíli a oni se šli převléknout. Mezitím se otevřeli dveře a někdo do nich vstoupil.

"Ahoj Niky netušil jsem že tady budeš. Jak se máš?" Zeptal se mě ten hlas a já poznala že patří Jamesovy

"Ahoj, čekám tady na Harryho. Mám se docela dobře a co ty?"

"U mě to jde" usmál se a po chvíli přišel Harry.

"Jamesi ahoj" pozdravil ho.

"Přišel jsem na tu konzultaci" řekl

"Ehh jo" odpověděl Harry a sedl si myslím ke stolu.

"Niky" promluvil na mě a chytil mě za rameno "pojedeš teď s Liamem domů ano a tam počkáte na Lili. Dneska přijede hmm?"

"Jo fajn" usmála jsem se a on mě chytil za ruku a pomohl mi si stoupnou. Doprovodil mě ven z ordinace a předal Liamovy. Toho jsem také chytila za ruku a šli jsme k autu.

*přeskočím jízdu*

Když jsme s Liamem přijeli k nám domů tak jsem si lehla na gauč a myslím že po chvíli usnula.

Když jsem se probudila tak už jsem viděla o něco líp, ale nebylo to nejlepší. Šla jsem si do kuchyně pro trochu vody. Tam však někdo stál.

"Ahoj Harry" pozdravila jsem ho

"Ahoj Niky" řekl omnohem nižší hlas než má Harry

"Liame?" Usmála jsem se

"Zase vedle" usmál se dotyčný člověk

"Nialle?"

"BINGO!" vykřikl a usmál se. Já mu úsměv oplatila a sáhla jsem pro skleničku. Niall mi do ní pomohl napustit vodu. Napila jsem se a postavila ji na linku.
Chtěla jsem si dojít ještě na záchod jenže jsem zakopla o práh a kopla se do malíčku. Jak jsem sjela k zemi tak jsem si odřela loket o zeď a druhý si spálila o koberec.

"Sakra" řekla jsem si tiše pro sebe ale po chvíli přiběhl Niall

"Co se stalo?" Vyhrkl

"Spadla jsem" odpověděla jsem mu a překročila se na záda a chtěla se zvednout. On mě však chytil v podpaží a odnesl mě ma gauč.

"Co jsi dělala?" Zeptal se a začal se hrabat v tašce.

Dr. Styles IIKde žijí příběhy. Začni objevovat